Allegro.Usuwa Pani komentarz do jutra albo spotkamy się w sądzie.
Po co ulepszać politykę obsługi klientów, skoro można ich po prostu postraszyć, że za negatywne komentarze firma skieruje sprawę do sądu? Allegro twierdzi, że to marginalne sytuacje, ale lektura forów internetowych
F.....x z- #
- #
- #
- #
- #
- 233
- Odpowiedz
Komentarze (233)
najlepsze
Fakt faktem trzeba czekac czasami i miesiac. ALE.
Jak cos przyjdzie nie takie jakie zamawiasz, bez problemu oddadza caly hasj.
Towar uszkodzony? Nie ma problemu. 100% zwrotu pieniedzy.
Paczka sie zgubi, oddadza caly hajs.
Sa tez minusy, jak np tylko 12msc gwarancji.
wiekszosc ludzi chce kupic cos na jutro, a nie mysli co mu sie za pol roku przyda XDD
@Pawliko: G-wno prawda, robią wały jak każda nacja, miesiąc wałkowałem się z aliexpress bo chinol zamiast "brand new" przysłał mi malowane odnawiane klapy do laptopów. Aliexpress nie widziało problemu skoro klapy są "jak nowe" - nosz k-wa mać. Pomogło dopiero zgłoszenie charge back i wytłumaczenie idiotom, że samochód używany i lakierowany, choć wygląda ładnie nowy nie jest - tak samo z klapą do
Szantażystów nie trawię bardziej niż fanatyków(╯°□
Efekt? W sądzie jest pozew - mój, o zwrot pieniędzy.
Zrobię o tym znalezisko. Nazwę podam już dziś: LEDflash Remigiusz Szefliński z Jeleniej Góry.
Ujawniam jego dane, bo jest przedsiębiorcą. Jeśli on ujawni moje (teraz, lub po publikacji kompletu dokumentów), pozwę tego buraka i za to.
Jesteście dopisanie do mojej krótkiej listy ( ͡° ͜ʖ ͡°).
Jak będę miał pierwszą odpowiedź z sądu, wrzucę skany i
Jest to zwyczajnie rozwiązanie sporu w którym dwie strony nie potrafią dojść do porozumienia.
Tak samo z oskarżeniem. Kogoś "oskarżyli to pewni jest winny". Winny jest dopiero po wyroku sądu.
@Lester_Burnham: Niech mają i 200% marży, ale na towary kupione od hurtownika. To sklepy powinny o to zadbać i nie sprzedawać promocyjnych towarów w ilościach sugerujących spekulację. Przypuszczam, że pracownicy powinni się tym zajmować, bo niektóre promocje są takie, że sklep jest
Czytasz to...i co? I gówno. Dalej będą korzystać z Allegro. No to po #!$%@? to w ogóle czytać, że allegro takie srakie
Teraz wisienka na torcie. Pani nie płaciła za fakturę za grafikę i przysłała email
- W związku z opóźnieniem w realizacji umowy (które to sama spowodowała) zapłaci dopiero za fakturę jak wykonam wszystkie modyfikacje które będą chcieli. Inaczej wymówi umowę licencyjną i zażąda 300 tysięcy złotych odszkodowania.
Nie zgodziłem się, zablokowała dostęp do FTP utraciłem kontrolę nad swoim softem. Poszła blokada na panel administracyjny za brak płatności. Oni po tej blokadzie panika i telefony do admina aby przywrócił wszystko z kopii zapasowej (lol).