SU-22 od środka. Krótka prezentacja kokpitu.
Krótka prezentacja kokpitu nadal używanego w Polskim lotnictwie SU-22, tzw. Suki. Samolot \"odszedł na emeryturę\" w 2005 roku, lecz jako jeden z nielicznych zamiast trafić na pomnik czy do pocięcia, służy do nauki podstawowych obsług dla ludzi szkolących się na...
krulwypoku_IgB6 z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 74
- Odpowiedz
Komentarze (74)
najlepsze
Kontrolki "MRYGAJĄ".
"GIENERATORY" coś tam, coś tam.
Rozumiem, że można palcówkę popełnić, pisząc szybko na klawiaturze. Ale w takim materiale, dobrze by było sobie przygotować przed nagraniem, co się chce powiedzieć i czy to co mówię jest poprawne. Bo z tego nagrania wali wiochą na następną stronę.
Żeby ochronić się przed minusami dodam, że nie jestem zwolennikiem skansenu w WP, ale akurat te suki mają bardzo konkretne zadanie, co usprawiedliwia ich dalszą służbę. W dodatku cieszylbym się gdyby je wycofano wraz z migami w miejsce
Ale zastanawiam się na co w dzisiejszych samolotach tyle tych wszystkich guzików i kontrolek? Czy komputer nie może wszystkiego sam ogarnąć? Nie mówię, żeby od razu full-auto, ale chyba kiedy jakiś podzespół włączyć czy wyłączyć to komputer może wiedzieć i ogarniać lepiej od człowieka.
Dalej, kierowanie samochodem na drodze jest dużo trudniejsze
@pies_harry: super, ale lokomotywa jeździ w przód i w tył, po torach. Samolot porusza się w 3 płaszczyznach i do tego jeszcze strzela.
Komentarz usunięty przez moderatora
Same ołówki poszły na złom ponieważ są przestarzałe(i wyeksploatowane) i w porównaniu z nowoczesnymi maszynami kiepsko wypadają. Gdyby się ktoś uparł zapewne dałoby radę je zmodernizować i wstawić tam nowoczesną awionikę tak jak do f-16 Viper.
Tu artykuł o polskich sukach po modernizacji.
https://www.defence24.pl/su-22-po-remoncie-kolejnych-10-lat-w-sluzbie-foto
Poniżej filmik
@4544fa8d: Przecież jest podobny filmik z F-16 i tam jest jeszcze więcej guzików.