Negatywne skutki praktykowania progów zwalniających
![Negatywne skutki praktykowania progów zwalniających](https://wykop.pl/cdn/c3397993/link_P8oMkxFAMQNa15QAQ1PX9TeRKnQsQiXl,w300h194.jpg)
Niestety dokument jest po angielsku ale opisuje negatywne skutki progów zwalniających na pojazdy(zwiększone koszty serwisu, zwiększone zużycie paliwa etc.) oraz zachęca do zmiany technologii (kształt, materiały) progów lub do ich usuwania. Dobrze by było jakby ktoś przetłumaczył i rozesłał posłom :)
![kRz222](https://wykop.pl/cdn/c3397992/kRz222_7MCLUlDTh9,q52.jpg)
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 343
- Odpowiedz
Komentarze (343)
najlepsze
Jednym z tańszych rozwiązań jest wyznaczenie naprzemiennie miejsc parkingowych na jezdni (zakładając tylko koszty farby + znaków wymuszających poprawną jazdę nawet przy braku zaparkowanych aut) - ale to sprawdza się tylko w centrach miast
źródło: comment_kWazfwGg6f8NcSldOx6H1bFml4OgfLiz.jpg
Pobierzźródło: comment_wXMxSeHJvpd7G2zGt74wuSGmUwiNEYd2.jpg
Pobierzźródło: comment_XLulSnn7F7SPeFL2517kwAFgscfJ9syE.jpg
PobierzMoja wspolnota sama zapłaciła za 4 progi i jestesmy zadowoleni. Byli złośliwcy co specjalnie jeździli bardzo szybko i głośno ale po roku się skończyło może im się te graty rozsypały.
@ostatni_lantianin: W Warszawie na ul. Umińskiego (jedna z takich co to "panie te ograniczenia to przecież jakiś idiota postawił") regularnie dochodziło do wypadków. Po kolejnym potrąconym dziecku na pasach oznaczonych "Agatką" T-27 zbadano prędkość: 90% kierowców przekraczało prędkość maksymalną (maksymalna to nie jest prawidłowa, tylko maksymalna). Ten procent #!$%@? kierowców to właśnie ok. 90%. Co trzeba mieć w głowie, żeby po własnym osiedlu,
@Viking-: No i to jest problem. Nie będę ryzykował swojego zawieszenia jak po większości progów mogę bezpiecznie pojechać kilkanaście km/h max. To wolę zwolnić na każdym.
@Viking-: Rozumiem, że miało być: "rzadko" kiedy są zgodne z normami?
No to podałeś powód, dlaczego ludzie tak zwalniają. Ja też zwalniam, może nie do 5 km/h, ale nie będę ryzykował uszkodzenia sobie zawieszenia. Po co mi się potem włóczyć po rzeczoznawcach i sądach, próbując zarządcy
@ahoq:
Wysokość samochodu czy też jego prześwit (o ile nie jest ekstremalnie niski jak np. w jakimś supersamochodzie żeby się zawiesił na progu:) jak i duża masa SUVa nie wpływają na komfort pokonywania progów. A wpływ na to ma za to kilka innych czynników nie związanych z masą i gabarytami auta... Chodzi głównie
źródło: comment_OimWnbdgc7jX0Q29iAJICT1bwujdhHcE.jpg
Pobierz