@wnocy: Jimny to wbrew pozorom bordzo dzielny samochod terenowy. Dzieki malej masie wlasnej nie topo sie w blocie, krotki rozstaw osi powoduje to ze nie wiesza sie na gorkach, osie usytuowane blisko przodu j tylu daja dobre katy natarcia i zjazdu, jedynie nie wurabia na długich podjazdach bo brakuje mu mocy i masy. A design to juz kwestia gustu :) mi sie podoba bo jest wlasnie taki retro
@Wloczykij2: nie traci na sztywności, łatwo ogarnąć soft i hard top. Wrangler lepszy, ale używany i to dosyć nie młody w cenie nowego jimny.... ( ͡°͜ʖ͡°)
Bardzo fajnie Suzuki zrobiło, że jeśli chodzi o Jimny to są konserwami. Fanatycy off-road zaraz zaczną wymieniać wady i opowiadać jak to ich liftowane Patrole objeżdżały te lekkie samochodziki w trudnym terenie itd. Jednak na rynku nie ma już aut na ramie, które nadawałyby się do pracy np. dla pomiarowców, którzy muszą wjechać w teren itd. Jedyną alternatywą jest Duster ale on nie ma ramy i posiada o wiele gorszy napęd. Nie
@Zdenek_Zeman: Jimny to konstrukcyjnie głębokie lata 80" ale właśnie dlatego są na każdej budowie. Dustery niestety po kilku latach jeżdżą na 3 kołach.
Komentarze (148)
najlepsze
Wrangler lepszy, ale używany i to dosyć nie młody w cenie nowego jimny.... ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Tyle, że pierwszy drogi a drugie tyle samo kosztuje, a #!$%@?.