Czy można wygrać z adblokami?
Szacuje się, że blokowanie reklam redukuje przychody wydawców na poziomie od 3 do 20 procent, w zależności od kraju. Według raportu OnAudience.com, w Polsce w 2017 roku, działanie różnego typu wtyczek do przeglądarek zablokowało 44% wyświetlanych reklam.Dzieje się tak, ponieważ część...
Menglomerat z- #
- #
- #
- #
- #
- 6
- Odpowiedz
Komentarze (6)
najlepsze
sami sobie jesteście winni, jesteście uosobieniem złej strony internetu
zakop
Albo tak bardziej po nowoczesnemu, jakiś automatycznie odtwarzany filmik, przecież wszyscy lubią filmiki. Najlepiej w samym środku albo na końcu artykułu. A jak filmik akurat nie jest widoczny, to niech się odtwarza gdzieś z
Problem jest z reklamodawcami. Ci debile myślą że jak coś się nachalnie wyświetla to jest skuteczne.
A człowiek, który widzi 10x to samo to ma większy wkruw niż zachętę.
Idciocracy