Bank odda klientowi pieniądze skradzione przez hakera. Jest wyrok Sądu...
Sąd Najwyższy wydał istotny wyrok w sprawie kradzieży pieniędzy przez hakera. Uznał, że bank powinien zwrócić poszkodowanej klientce pieniądze, bo do kradzieży nie doszło z jej winy. Było to przestępstwo popełnione przez osobę trzecią.
woobe z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 48
Komentarze (48)
najlepsze
Gdyby bank nie zapłacił to jaki ma sens lokowanie pieniędzy w baku? Równie dobrze można trzymać kasę w skarpecie pod łóżkiem co jest bezpłatne skoro i tak nigdzie nie jest bezpieczna.
Komentarz usunięty przez moderatora
Komentarz usunięty przez moderatora
1. Wygląd strony nie ma znaczenia. Strona phishingowa może być nawet identyczna.
2. Czy adres strony był zgodny z prawdziwym. Jeśli adres to np. Twójbank.pl, a klient wprowadza dane na Twójbank.costam.pl to jest to wyłączną wina klienta.
3. Czy strona, na której klientka podawała dane była szyfrowana wysokiej jakości
Jak zablokować coś co się nie udaje? ( ͡° ʖ̯ ͡°)
Jeśli podała dane do logowania na stronie innej niż strona banku (phising) to chyba jednak udostępniła te dane złodzejom.. Klientka miała bardzo dobrych prawników, albo bank złych.
@echonauta: System po kilku nieudanych próbach logowania na dane konto powinien zablokować całkowicie dostep do tego konta (też po wpisaniu prawidłowego hasła). To taki standard bezpieczeństwa którego najwyraźniej nie rozumiesz.
@echonauta: Po kilku (zazwyczaj jednak tylko 3) nieudanych próbach logowania powinno się zablokować dostęp całkowicie. Czyli nie powinno być już możliwości udanych czy też nieudanych prób logowania, wcale nie powinno być już możliwości logowania się na dane konto.