Senat uwzględnił petycję o ograniczenie czasu reklamowego do 4 min. na godzinę
Senacka komisja praw człowieka, praworządności i petycji przyjęła do dalszych prac apel Stowarzyszenia Interesu Społecznego „Wieczyste” o ograniczenie czasu reklamowego w telewizji i radiu do 4 minut w ciągu godziny. Propozycję mocno skrytykowały Telewizja Polska oraz Krajowa Rada...
Szewczenko z- #
- #
- #
- #
- 165
Komentarze (165)
najlepsze
Komentarz usunięty przez moderatora
Chyba zapomnieli, że jeśli jakieś dobro jest rzadkie (w znaczeniu prestiżowe) to jego wartość wzrasta (reguła niedostępności). Chyba, że stacje obawiają się, że tych 8 min/h tj. 192 min/d nie wypełnią na tyle wartościowymi
@dziara1429: Nie warto nadużywać tego słowa.
Ogólnie lubię oglądać stare reklamy, zwłaszcza zagraniczne, bo są śmieszne, dowcipne. To zaś, co jest obecnie puszczane w radio i telewizji, mogłoby służyć do tortur i niektóre trzeba rozchodzić, bo żenada przekracza wszelkie unijne normy.
No i co z tego że obetną czas reklam. Nie zdziwię się jak przed jakimś filmem dostaniemy kilka minut plansz z informacją kto sponsoruje tę audycję. Albo zacznie się natarczywe lokowanie produktu. Swego czasu chyba AXN oferował możliwość "wplecenia" do serialu polskich reklam. W jakiejś scenie było widać
@Gieekaa: dlatego nikt tego nie ogląda xD
Takie paski przydały by się również tu.