@Promozet1: tego typu elementy to jest ogólnie śmiech. Koszt tego przy koszcie całego samochodu jest żaden, a uznaje sie to jako jakiś luksus. Żeby to była jeszcze jakas nowinka technologiczna.
Albo do niedawna elektrycznie podgrzewane lusterka. Gdzie dokupienie okładziny na takie nieogrzewane to 50-100 zł a tu trzeba było kupować całkiem wyższa werjse zeby mieć to w samochodzie. Całe mnóstwo jest takich pierdół, o które nie powinno się nawet pytac w
@devdd: Takie podstawy to nic - genialnym zabiegiem Audi jest obecnie wstawianie „virtual cockpit” za dopłata 2k, ale do tego trzeba dodać opcje za 11k. Ale nie o to chodzi, chodzi o to ze taki vc jest kilka razu tańszy w produkcji niż zestaw manualnych zegarów.
Volkswagen - u nas płaci się za prawdziwą jakość. Skoda - sprzedajemy jakość Volkswagena w czeskiej cenie. Seat - mamy rajdowe zacięcie i jakość Volkswagena. Audi - nie ma co porównywać do Volkswagena, to całkiem inna jakość. To usłyszałem od handlowców sprzedających poszczególne marki.
Przecież Seat, Skoda, Volkswagen i Audi są produkowane z identycznych komponentów, tylko mają inny wygląd, ale wiele elementów wizualnych jest bliźniaczo podobnych. Silniki te same, otworzysz maskę w Polo 1.2 TSI to będziesz miał to samo w Skodzie Fabii 1.2 TSI, tylko logo inne no i może pokrywa silnika.
Wow XXI wiek a ludzie dalej się dziwią że SEAT nalezy do koncenru VAG (Skoda, Audi, VW) gdzie silniki są produkowane w tych samych zakładach w POLSCE ! Wow #!$%@?
@Jack_Daniels_Ze_Szklanki: Dokładnie. Często produkują auta w tym samych fabrykach w ramach jednego koncernu a ludzie się dziwią, że współdzielą podzespoły xDDDDD O platformie MQB też pewnie nie słyszełi.
@Mayki73: A i Citan. 1.5 dCi. Bardzo dobry silnik (tzn. ten co teraz, na używane trzeba uważać, bo z lata temu było tak, że we flocie 80% pojazdów miało poważną awarię tego silnika na gwarancji. No ale to była wada ktorą usunęli)
@matiserek: Serio przyznaję, że ostatni raz wymieniałem jakieś 12 lat temu, jak jeszcze miałem auto ze zwykłymi halogenami. Ksenonów nie wymieniałem ani razu, nigdy mi się nie zepsuły. A LEDów to nawet nie wiem czy w ogóle jest taka możliwość, żeby coś w nich wymienić. Raczej wymieniają całą lampę jak coś siądzie. Gdyby wlew pływny do spryskiwaczy był gdzieś indziej, to prawdopodobnie całymi latami nie
Komentarze (219)
najlepsze
@slx2000:
Albo do niedawna elektrycznie podgrzewane lusterka. Gdzie dokupienie okładziny na takie nieogrzewane to 50-100 zł
a tu trzeba było kupować całkiem wyższa werjse zeby mieć to w samochodzie.
Całe mnóstwo jest takich pierdół, o które nie powinno się nawet pytac w
Takie podstawy to nic - genialnym zabiegiem Audi jest obecnie wstawianie „virtual cockpit” za dopłata 2k, ale do tego trzeba dodać opcje za 11k. Ale nie o to chodzi, chodzi o to ze taki vc jest kilka razu tańszy w produkcji niż zestaw manualnych zegarów.
Skoda - sprzedajemy jakość Volkswagena w czeskiej cenie.
Seat - mamy rajdowe zacięcie i jakość Volkswagena.
Audi - nie ma co porównywać do Volkswagena, to całkiem inna jakość.
To usłyszałem od handlowców sprzedających poszczególne marki.
Wow #!$%@?
Komentarz usunięty przez moderatora
@matiserek: Mało kto podnosi sam maskę w swoim samochodzie częściej niż raz na 2-3 miesiące, żeby dolać płynu do spryskiwaczy ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@matiserek: Serio przyznaję, że ostatni raz wymieniałem jakieś 12 lat temu, jak jeszcze miałem auto ze zwykłymi halogenami. Ksenonów nie wymieniałem ani razu, nigdy mi się nie zepsuły. A LEDów to nawet nie wiem czy w ogóle jest taka możliwość, żeby coś w nich wymienić. Raczej wymieniają całą lampę jak coś siądzie. Gdyby wlew pływny do spryskiwaczy był gdzieś indziej, to prawdopodobnie całymi latami nie