„Elektryki” mogą jeździć po buspasach i parkować za darmo, ale mandat i...
Od miesiąca samochody elektryczne mogą korzystać ze wszystkich buspasów w Polsce i nie płacić w strefach płatnego parkowania. Portal WysokieNapiecie.pl sprawdził na ile przepisy znają i są w stanie respektować policjanci i miejscy urzędnicy. Okazuje się, że kierowców „elektryków” czeka...
der-krystian z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 111
- Odpowiedz
Komentarze (111)
najlepsze
Komentarz usunięty przez moderatora
@sonmc: Jeśli już brać przykład z Norwegii to to raczej najpierw poszukać ropy, a dopiero później rozdawać dotacje na samochody za 400tys zł.
No i klasowość. Bo bogaczowi co go stać na fanaberię na bateryjki to trzeba dać przywilej, a biedakowi co robi na 3 etatach żeby przeżyć to się dołoży 10gr. na litrze.
#dobrazmiana? #dojnazmiana
Co do hipotecznych kosztów - wystarczy policzyc koszt często wymienianych turbiny, wtrysków, regularnie rozrządu i już mamy komplet nowych akumulatorów. A elektrykiem jeździ się o stokroć szybciej, ciszej, wygodniej. Gdyby ktoś chciał się przejechsc to zapraszam na Priv lub jakieś Mirkowe piwko, yfu cole ( ͡° ͜ʖ ͡
@Niukron: Brednie. Baterie w Tesli to nie baterie w komórce od Chińczyka. Priusy z początków produkcji (a więc prawie 20-letnie) mają wciąż 90% pojemności baterii. Widziałem na własne oczy.
Za to 20-letni diesel jest już po paru przeszczepach - turbiny, koła dwumasowego, z dawno wyciętym katalalizatorem/DPF, zaślepionym EGR-em a i tak ledwo rzęzi.