@FejsFak: Też się wkurzyłem. Przewijałem ciągle filmik szukając gdzie niby się pojawiają jakieś poważne problemy i nic. Auto jedzie tylko sypie trochę ostrzeżeniami.
Jestem pod wrażeniem. Tesla wygrywa z -40. Testowałem kiedyś akumulatory litowo-jonowe w -40. Dawały jakieś 20 do 30% pojemności. Masa urządzeń elektronicznych w tej temperaturze albo przestawała działać, albo działała słabo. A tu proszę. Prawie żadnych problemów. Tradycyjne auta, pomimo silników cieplnych mogą mieć już problemy w tych temperaturach a Tesla daje radę.
@BionicA nirmalne, u mnie w aucie jest specyfikacja trzech rodzajów ciśnień. Prędkości średnie do 120km/h 2,5bar 120-160km/h 2,8 bar Oraz 160 i więcej i wtedy 3,1 bar
O, wujek Bjorn na wypoku ( ͡°͜ʖ͡°) Ale Tesla w tym przypadku wygrywa, to że nie zadziałał autopilot to kwestia podejrzewam zbyt gęstego oleju w maglownicy.
Komentarze (14)
najlepsze
3,2 bara ma w standardzie tesla s
Prędkości średnie do 120km/h 2,5bar
120-160km/h 2,8 bar
Oraz 160 i więcej i wtedy 3,1 bar
Lexus IS 300