Po Willi Karpatia i po Gościńcu Graf przyszedł czas na kolejnych mistrzów PR w social media. Poniżej pokaże Wam jak traktuje się klientów i jak robi się prawdziwe promocje w małym miasteczku w województwie świętokrzyskim, a konkretniej w samym centrum (dosłownie) Staszowa. W roli głównej: Bistro & Pizza pod Zegarem
Krok 1: Ostra szydera z klientów którym coś się nie podoba
Krok 2: Świetne promocje:
+ sprostowanie Pani Joanny:
Krok 3 (najważniejszy!) Wrzucanie na swój fanpage zdjęć klientów którzy wystawiają negatywne opinie i obrażanie ich
Chamstwo i buractwo najwyższych lotów. Pomyśleć, że Ci ludzie dopiero co otworzyli swój biznes, no genialna reklama. Nie wiem ile jeszcze musi minąć za nim wytępimy ze społeczeństwa takie patologie. Mam nadzieje, że podzielenie się z Wami tą historią przyspieszy ten proces.
Zaznaczam, że nie ja jestem autorem screenów tylko pewien Mirek który mi je wysłał. On jest tylko obserwatorem na wykopie i nie chciał tego wrzucać. Zrobiłem to oczywiście za jego zgodą.
Wypowiedzi Bistro są już usunięte, chyba ktoś już wytrzeźwiał.
ps. Na początku pisałem, że Bistro jest na środku Staszowa dosłownie. O to dowód:
Jak tak można szpecić centrum miasta? ( ͡° ʖ̯ ͡°)
Komentarze (138)
najlepsze
Bistro & Pizza Pod Zegarem
Staszów, ul Rynek 1
Tel/Fax: +48 600 268 859
Komentarz usunięty przez moderatora
Komentarz usunięty przez moderatora
Ale ogromnie dziękuję za pamięć. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Otóż nie!
" Jest jedna bardzo prosta i bardzo ważna zasada, której trzymanie się jest konieczne jeżeli chcemy, aby nasze interakcje z innymi ludźmi przebiegały gładko i przyjaźnie.
Klient ma zawsze rację
(Umówmy się, że czasem będziemy stosować pojęcie klienta, tak jest mi trochę łatwiej, oczywiście nie chodzi nam tylko o sytuacje sprzedażowe.)
Wymaga to jednak trochę wyjaśnienia...
Czy to znaczy, że zawsze masz przytakiwać każdemu?
Czy
Komentarz usunięty przez moderatora