Ujawniony „efekt kangura”. Po postawieniu fotoradaru wzrasta liczba wypadków
Naukowiec London School of Economics odkrył, że po postawieniu fotoradaru wzrasta liczba wypadków w miejscach oddalonych od niego o pół kilometra i więcej.
mnich78 z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 151
Komentarze (151)
najlepsze
Śmigam przez całe Niemcy co najmniej kilka razy w roku i jakoś jest całkowicie inaczej niż mówisz. Większość kierowców na drogach bez ograniczeń jedzie te 160-180km/h. Nie mam też pojęcia skąd wniosek, że powyżej 130km/h można jeździć tylko w dzień i gdy jest sucho ale biorąc pod uwagę co piszesz to chyba zbyt wielu kilometrów po Niemieckich autostradach to raczej nie zrobiłeś.
"Na autostradach samochodów osobowych i tych do 3,5 t ograniczenie prędkości nie obowiązuje. Kierowcy pojazdów z przyczepą i powyżej 3,5 t muszą zwolnić do 100 km/h"
Co do tablicy, dla aut w kategorii do 3.5t masz tylko trzy informacje 50km/h w zabudowanym, 100km/h w niezabudowanym, ZALECANE 130km/h na autostradach.
Nie ma nigdzie żadnej informacji o tym, że istnieje takie ograniczenie w nocy albo kiedy pada. Potrafiłem całe Niemcy przejechać w
Obliczył też, że zainstalowanie 1 tys. nowych fotoradarów każdego roku zredukuje liczbę kolizji drogowych o 1130, sprawi że 330 osób dozna lżejszych a nie poważnych obrażeń i uratuje życie 190 osobom. Naukowiec obliczył też, że instalacja sprzętu przyniosłaby korzyści finansowe w wysokości 21 mln funtów.
sam prawie wyrżnąłem gościowi w żopsko na skrajnym lewym (bo jest skrzyżowanie ważne i ruchliwe z sygnalizacją świetlną i przed tym skrzyżem jest radar)
więc dużo ludzi co jedzie do pracy skręca w lewo ale ci co nie znają odcinka to prują lewym do oporu
jest radar i jest bardzo duże natężenie ruchu,
http://neuropa.pl/2016/12/fotoradary-ratuja-zycie/
tak czy inaczej ciekawie opisane. z jednej strony na plus, że rzetelnie przeglądy są wykonywane i pozbywają się zbyt starych samochodów, z drugiej progi jakie podałeś są ewidentnie wycelowane w kieszeń obywatela i nie