Wszystkie marki europejskie to już od 20 lat nie są premium. Walą w ciula po całości bo liczy się tylko kasa...Afera goni aferę a jakość spada z każdym nowym modelem.
@ChooseWiesly: Przewaga nie jest pomijalna. Motoryzacja przez 20 lat zrobiła ogromne postępy, w kwestii bezpieczeństwa, wygody, ergonomii, silników.
Z nowego mercedesa czy leksusa wyjdziesz po wypadku i zapytasz czy wszystko w porządku. Z 20 letniego auta będą Cie wyciągać przy takim samym zderzeniu.
Mój znajomy miał takiego Peugeota 406 3.0 dwieście coś koni, palił mu 14-15L. Parę lat temu miałem VW benzyne 200km, palił mi 11L. Teraz mam Bmw benzyne 310km,
BMW wcale nie jest takie wyjątkowe pod względem innych niemieckich marek premium. Nowe Audi A8 za takie horrendalne również skrzypi i nawet pokazuje to Pertyn na swoim kanale
@Radziox: Z tymi niemieckimi autami to jest ściema, wchodzisz do takiej x3 nie żaden M power, tylko doposażone lekko. Cena rocznego około 300 000 /miejsca nie ma, komfortu nie ma, spalania małego nie ma, plastiki trzeszcza i masz zapach nowości brzmiący jak plastikowe krzesło biurkowe z chin. Nie wiem ile ci wszyscy co promują te auta na vidotestach dostają kasy za promowanie tak średnich aut w tak wygórowanych cenach. Naprawdę na
@dzikuZplasriku: lata prania mózgów w gazetach za 2.8zł zrobiło swoje niestety. Jedź na wieś tam Ci zaraz wytłumacza, że dobre to tylko niemieckie i jak nie masz kasy jeździsz golfem, jak masz kasę to kupujesz audi dla żony i bmw dla siebie ( ͡º͜ʖ͡º)
@publiczny2010 to Ty #!$%@? pan. Przeczytaj swój komentarz dotyczący fascynacji ludźmi kupującymi pande... Tylko przeczytaj cały i zobacz do czego porównujesz to auto.
@pussyrider: słynny przedprodukcyjny egzemplarz, który nie wiadomo jakim prawem stał się samochodem prasowym i oczywiście nie zrobił najlepszego wrażenia bo skrzypiące plastiki to nie był jedyny problem. Ale nie zmienia to faktu, że te plastiki przy dotykaniu nadal skrzypią, na szczęście podczas jazdy tego nie słychać
no cóż... mam F30 i to jest porażka w porównaniu do starych generacji ( a miałem też E46 i E39) nie jest to bynajmniej hejt w stronę BMW - większość obecnie produkowanych aut jest coraz gorsza
@krol_europy: Ja mam A4 B9 i jakość materiałow z generacji na generacje jest coraz lepsza. Wyjątek to podobno nowa A8, która dość mocno skrzypi w środku. Radziłbym pamiętać że BMW to auto które daje radość z jazdy, od jakości wnętrza to jest raczej VW/AUDI i Lexus, ale prowadzenie i jazda tym jest mocno średnia. Byłem na kilku jazdach próbnych i obecnie najlepszy kompromis daje o dziwo Mercedes. Wnętrze wykonane dużo lepiej
Kocham BMW i ich samochody, zwlaszcza starsze. Ale jesli ktos chce byc rozpieszczany i poczuc komfort to polecam Lexusa. To auto wgniata konkurencje niczym taniego peta w glebe juz od 90 lat.
@PtactwaWiele: zlwaszcza IS ktory nie ma autoholda i ma system multimedialny z ubieglej epoki :D o tej myszce do obslugi systemu nie mowiac
moze w wersji prestige czy f-sport jest inaczej ale wersja bazowa za 170 chyba tys (139 na wyprzedazy) to mega bezjajeczne auto ktore tez trapia problemy zwiazane z lagami skrzyni i zaworami przy turbinie
za ta cene z nowych aut sa ciekawsze propozycje zwlaszcza jak ktos bierze najem
Moja własna sprawdzona porada na skrzypiące plastiki w starszym, czy też nowym aucie.
Kupujemy smar w spray, ale musi być z przeznaczeniem do stosowania w przemyśle spożywczym. Czemu taki? A bo nie ma praktycznie żadnego zapachu, a po wyschnięciu jest całkowicie przezroczysty.
Ewentualnie może być Valvoline biały smar 750530. Ja akurat taki miałem w garażu, to go użyłem.
Do tego potrzebny będzie nam jakiś środek do czyszczenia plastików we wnętrzu auta. Od
@TeddyBeers: Bardzo ciekawe rozwiązanie, sam stosuję WD-40 uważając żeby nie napryskać gdzie nie trzeba, bo istnieje ryzyko przebarwień. Ale ja nie o tym; jak ktoś kupuje brykę za 150tys. cebulionów, to oczekuje troszke lepszego wykonania i użytych materiałów a nie latanie z olejem jadalnym w "szpreju", to nie jest kuchnia. Oj niemiaszki podpadliście mi teraz.
@Lukki tu nie chodzi o gąbki. Przekombinowali z wyglądem i tymi wszystkimi zalamaniami. Musieli by to zrobić z gumy by była cisza lub każda mała cześć plastikowa musiałaby mieć w miejscu styku z inną gumę bądź gabke
Komentarze (298)
najlepsze
Z nowego mercedesa czy leksusa wyjdziesz po wypadku i zapytasz czy wszystko w porządku. Z 20 letniego auta będą Cie wyciągać przy takim samym zderzeniu.
Mój znajomy miał takiego Peugeota 406 3.0 dwieście coś koni, palił mu 14-15L. Parę lat temu miałem VW benzyne 200km, palił mi 11L. Teraz mam Bmw benzyne 310km,
Komentarz usunięty przez moderatora
nie jest to bynajmniej hejt w stronę BMW - większość obecnie produkowanych aut jest coraz gorsza
Byłem na kilku jazdach próbnych i obecnie najlepszy kompromis daje o dziwo Mercedes. Wnętrze wykonane dużo lepiej
Komentarz usunięty przez moderatora
moze w wersji prestige czy f-sport jest inaczej ale wersja bazowa za 170 chyba tys (139 na wyprzedazy) to mega bezjajeczne auto ktore tez trapia problemy zwiazane z lagami skrzyni i zaworami przy turbinie
za ta cene z nowych aut sa ciekawsze propozycje zwlaszcza jak ktos bierze najem
Kupujemy smar w spray, ale musi być z przeznaczeniem do stosowania w przemyśle spożywczym.
Czemu taki? A bo nie ma praktycznie żadnego zapachu, a po wyschnięciu jest całkowicie przezroczysty.
Ewentualnie może być Valvoline biały smar 750530.
Ja akurat taki miałem w garażu, to go użyłem.
Do tego potrzebny będzie nam jakiś środek do czyszczenia plastików we wnętrzu auta.
Od