HONKER to pojazd konserwatywny stylistycznie i prosty konstrukcyjnie. Zastosowano w nim wiele rozwiązań klasycznych, dobrze sprawdzonych w terenie. Jest bardzo przestronny i pojemny. Jest także bardzo bezpieczny:
Jest bezpieczny chyba tylko dlatego, że jak się popsuje to nigdzie nie pojedzie Wyrób na miarę polskiej gospodarki i myśli technicznej
@ZostaneMistrzem: Honker cargo chyba już jest niedostępny w sprzedaży, a strona stoi sobie bo stoi. A sam lublin powstał w latach 80 jako następca Nysy i w tamtym czasie był całkiem nowoczesnym i ładnym samochodem. A że zrobili z niego auto-zombie, które umarło już chyba 4 razy a dalej żyje to inna historia.
@Geno: W ogóle nie ma tragedii, typowy truck, wygląda normalnie, grill ma nawet ładny jak na tego typu auta. Kojarzy się troche z drużyną A i tamtym GMC bodajże :D
Na stronie piszą, że stosują silniki Andorii tymczasem ta fabryka zaprzestała ich produkcji w 2016 roku (obecnie produkuje jedynie esioki). Pojazd ten nazywa się Honker Cargo, na zdjęciach natomiast opisany jest jako "Pasagon" (nota bene ktoś, kto wymyślił tę nazwę powinien się smażyć w piekle dla copywriterów-nieudaczników). Generalnie historia zarżnięcia produkcji Lublina i jego modernizacji to gotowy scenariusz do nauczania w szkołach jak nie robić biznesu. Był gotowy zgrabny projekt Lubo i
Nie jest piękny, ale po pierwsze już sama zbitka "polski samochód" jest czymś niespotykanym. Poza tym chyba tylko maluch wyglądał jak na swoje czasy w miarę przyzwoicie. Tyle, że wielu nie nazywa tego samochodem.
Komentarze (45)
najlepsze
Jest bezpieczny chyba tylko dlatego, że jak się popsuje to nigdzie nie pojedzie
Wyrób na miarę polskiej gospodarki i myśli technicznej
źródło: comment_N8zBBgrTqotu6GHyluVqUQxulRPL0qtN.jpg
Pobierzźródło: comment_t9fTBXBwZqLUfsiDYkX5ndeyzmMNcru8.jpg
Pobierz