HONKER to pojazd konserwatywny stylistycznie i prosty konstrukcyjnie. Zastosowano w nim wiele rozwiązań klasycznych, dobrze sprawdzonych w terenie. Jest bardzo przestronny i pojemny. Jest także bardzo bezpieczny:
Jest bezpieczny chyba tylko dlatego, że jak się popsuje to nigdzie nie pojedzie Wyrób na miarę polskiej gospodarki i myśli technicznej
Na stronie piszą, że stosują silniki Andorii tymczasem ta fabryka zaprzestała ich produkcji w 2016 roku (obecnie produkuje jedynie esioki). Pojazd ten nazywa się Honker Cargo, na zdjęciach natomiast opisany jest jako "Pasagon" (nota bene ktoś, kto wymyślił tę nazwę powinien się smażyć w piekle dla copywriterów-nieudaczników). Generalnie historia zarżnięcia produkcji Lublina i jego modernizacji to gotowy scenariusz do nauczania w szkołach jak nie robić biznesu. Był gotowy zgrabny projekt Lubo i
Nie jest piękny, ale po pierwsze już sama zbitka "polski samochód" jest czymś niespotykanym. Poza tym chyba tylko maluch wyglądał jak na swoje czasy w miarę przyzwoicie. Tyle, że wielu nie nazywa tego samochodem.
@HAL10K: Do tego też się nie nadawał. Słabe, nieekonomiczne silniki, wszechobecna rdza i awarie. Konkurencja deklasowała go zawsze i pod każdym względem nawet w kategorii cena/jakość. Moi rodzice mieli takiego w firmie dawno temu i to był gorszy szrot od poloneza trucka.
@Butelczynski: Samochód też jest wizytówką firmy. Jeżeli samochód zatrzymał się na myśli konstrukcyjnej starszej niż 20 lat to tak też można myśleć o firmie. Może będzie tani ale jest po prostu paskudny i daleko mu do nowoczesnych konstrukcji. Jedyna nadzieja że firma na nim zarobi i kolejne będą już bliżej naszych czasów.
@RedBaron: Ale jak widać to nigdzie nie zmierza. Model bazowy jest bardzo słaby i zmiana atrapy, której doczekał się po blisko 20 latach od rozpoczęcia produkcji nic tu nie pomoże. Zobacz co w tym czasie zrobiła konkurencja i zastanów się dlaczego nie widać lublinów/pasagonów na ulicach?
Komentarze (45)
najlepsze
Jest bezpieczny chyba tylko dlatego, że jak się popsuje to nigdzie nie pojedzie
Wyrób na miarę polskiej gospodarki i myśli technicznej
@megawatt: to na podzespołach Iveco siedzi
Dokładnie.
Są dziwniejsze przodki jak chociaż elektryczny autobus Volvo.