60 dni bez laptopa przez serwis ACER.
![60 dni bez laptopa przez serwis ACER.](https://wykop.pl/cdn/c3397993/link_ZbQ1DESyaJDqYUqxNX894ouwypEFtOG6,w300h194.jpg)
Właśnie mija 60 dni jak jestem pozbawiony komputera dzięki serwisowi gwarancyjnemu Acer.
![harryt](https://wykop.pl/cdn/c3397992/harryt_LGMwIwTzU1,q52.jpg)
- #
- #
- #
- #
- #
- 193
Właśnie mija 60 dni jak jestem pozbawiony komputera dzięki serwisowi gwarancyjnemu Acer.
Właśnie mija 60 dni jak jestem pozbawiony komputera dzięki serwisowi gwarancyjnemu Acer. Pokrótce (cały opis w powiązanych):
1. 17.10.2017r. odesłałem laptopa na naprawę gwarancyjną. Naprawa polegała wg. infolinii na wymianie
karty graficznej, później płyty głównej, a na koniec okazało się, że sprzęt był sprawny i wystarczyło wgrać system.
2. Sprzęt wrócił 10.11.2017r.po 3 tygodniach uszkodzony mechanicznie. Zgłoszenie na infolinie. Oczekiwania na
odpowiedź serwisu tydzień, dopiero po pisemnym zgłoszeniu żądania naprawy. Ponowne odesłanie laptopa.
3. Ostatnia wiadomość z serwisu z dnia 30.11.2017r. o otrzymaniu części do naprawy, i że naprawa powinna
zakończyć się na początku następnego tygodnia. Tego samego dnia zażądałem wymiany sprzętu na nowy.
Od tamtej pory cisza. Sprzęt chyba przeszedł na własność serwisu przez zasiedzenie.
Pozostaje mi już chyba tylko złożenie pozwu przeciwko serwisowi.
Piszę ten tekst aby ewentualni chętni na zakup sprzętu Acer byli świadomi działania serwisu w świetle obecnie
trwającej kampanii reklamowej firmy z zapewnieniem naprawy w ciągu 5 dni.
Komentarze (193)
najlepsze
- ACER - imię Jacek
- DELL - imię Patryk
- HP - po prostu HP
- ARISTO - imię Krzysztof
A gdy to wszystko zdechnie w jakimś dziwnym zbiegu okoliczności mam jeszcze stacjonarkę.
Co dziwne, to tez zapasowe jakoś nigdy się nie zepsuły (w Patryku padł zasilacz ale wymienili od razu na gwarancji door to door)
I nie miałby problemów
@wyjde_z_przegrywu: Widocznie niepoważni muzycy ze statuetkami Grammy ze mną współpracują xD
Musisz ich oświecić, że liczy się system operacyjny, a nie umiejętności xDDDD
@tomek77a: Serwis działa znakomicie, tylko jak masz gwarancje Business Next Day.