Pesa żegna się z marzeniami o metrze.
Miało być tak pięknie. W warszawskim metrze mogły jeździć zaprojektowane i wyprodukowane w Polsce pociągi. Bydgoska Pesa dostała nawet grant na ich zaprojektowanie. Ale nic z tego. Producent nie tylko nie złożył oferty, ale też nie wie, czy w ogóle będzie dalej pracował nad pociągami
kamisan z- #
- #
- #
- #
- 87
- Odpowiedz
Komentarze (87)
najlepsze
cytując:
http://www.rynek-kolejowy.pl/wiadomosci/pendolino-i-flirty-sa-niemal-niezawodne-76146.html
Z danych wynika, że najbardziej bezawaryjnym taborem są elektryczne dalekobieżne zespoły trakcyjne ED250, czyli Pendolino. Sprawność 20 posiadanych przez Intercity składów sięga 95,75%, co znajduje potwierdzenie w bardzo nielicznych informacjach na temat awarii tych pociągów, które docierają do nas za pośrednictwem stron monitorujących ruch pociągów. Przypomnijmy – przed wprowadzeniem tych składów
@WielkaPolska: Nie wiem czy jesteś debilem ale to właśnie Dart przebija się w tych statystykach gorzej
Tutaj dane z 2016 roku dla niezorientowanych ED 160 to Stadler Flirt, ED 161 to PESA ŻART( DART)