Jak P&G robi nas w .........
Tym razem P&G robi z Polaków idiotów - downsizing. Na zdjęciu kapsułki do prania (28 szt.) obydwa opakowania kupione w Kauflandzie. Dolne opakowanie w sierpniu, górne w sobotę (07/10). Oba opakowania identycznych rozmiarów. Zobaczcie na wagę kapsułek - przez 2 miesiące spadła o 10% (z...
djkynek z- #
- #
- #
- #
- 400
Komentarze (400)
najlepsze
Czekolady i inne słodycze, pasty do zębów, gotowe dania w słoikach, masła, to najczęściej. Ktoś mądry uznał, że to lepsze niż podnoszenie cen bo nikt nie zauważy, bez sprawdzenia nie było widać różnicy między "starymi" i "nowymi" produktami.
Komentarz usunięty przez moderatora
Kiedyś np w słoiku było 1L, 500ml a teraz są coraz mniejsze i nowsze rozmiary na półkach. Tak samo z innymi rzeczami żeby konsument nie wyczuł, że nie dość że mniejsze to i droższe.
Zawsze mnie śmieszy np jak chcą sprzedać jogurt gdzie są dwie łyżeczki produktu jak dla dziecka za kilka złotych.
Do tej pory słabszą jakość proszku (mniej detergentu) wyjaśmiali tym, że polskie gospodynie sypią więcej proszku niż przewiduje instrukcja.
Tylko jak ta teoria ma się do kapsułek których nie można "przedawkować"....