Jak powstawał Fallout? - Retro Ex
Jesienią 1997 roku do sprzedaży trafił "Fallout: Postnuklearne RPG" i dla miłośników gatunku nic już nigdy nie było takie same. Niesamowita atmosfera tak inna od fantasy, ponura i depresyjna fabuła mieszająca się z suchym cynizmem umierającego świata i wciągająca fabuła
r.....n z- #
- #
- #
- #
- #
- 85
- Odpowiedz
Komentarze (85)
najlepsze
W 2009 roku (3 otwarty beta test) wystartowały 2 równoległe serwery: FOnline: 2238 (angielski) oraz FOnline: The Life After (rosyjski, od niego wszystko się zaczęło). Pierwszy z nich działał do 2013 po czym został zamknięty, a kody źródłowe zostały udostępnione dla zainteresowanych osób, które chciałby kontynuować pracę bądź po prostu najzwyczajniej pograć na własnym serwerze. Więcej na ten temat: https://fodev.net/forum/index.php/topic,29387.0.html
Niedługo po zamknięciu 2238 wystartowały 2 serwery, które można uznać jako następców kultowego 2238. Był to FOnline: 2 oraz FOnline: Reloaded. Różnica pomiędzy serwerami polega na tym, że pierwszy został opracowany bez użycia kodów od 2238 z tym, że trzeba zdać sobie sprawę, że silnik gry jest wspólny dla każdego FOnline. Wykorzystano udostępnione w 2010 roku narzędzia SDK (rosyjski TLA). Drugi natomiast bazuje na pierwowzorze, na 2238 SDK. Oczywiście Reloaded i FO2 bardzo, ale to bardzo różnią się od tego co można było ujrzeć w 2238. Wiele zmian, tysiące (jak nie miliony) poprawek i przede wszystkim ulepszenie rozgrywki. 1 września oficjalnie rozpoczął się 3 sezon FOnline: Reloaded, czyli w miarę mamy świeży początek. Zarówno Reloaded jak i FO2
Wzielo mnie na wspominki, przelecialem soundtracki z Falloutow 1 i 2, Starcrafta, Diablo 2..
Byc moze przemawia przezemnie nostalgia, ale lata 90/00 to byla zloty okres gier, prawdopodobnie czegos takiego nikt juz z nas nie doswiadczy.. ( ͡° ʖ̯ ͡°)
@prodigi: każdy stary #!$%@? tak mówi o czasach młodości:D
Co jak co, ale ewolucją to ja bym tego nie nazwał. "Recesja", "degradacja" - owszem. Na pewno nie jest to ewolucja.
Komentarz usunięty przez moderatora