Od dwóch lat metro w Warszawie jeździ na zużytych kołach.
"Niezwłocznie" miały zostać wymienione nadmiernie zużyte koła w ośmiu pociągach inspiro. Prawie dwa lata po tej deklaracji kół nie wymieniono w żadnym.
Zdejm_Kapelusz z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 137
"Niezwłocznie" miały zostać wymienione nadmiernie zużyte koła w ośmiu pociągach inspiro. Prawie dwa lata po tej deklaracji kół nie wymieniono w żadnym.
Zdejm_Kapelusz z
Komentarze (137)
najlepsze
Najlepiej jak coś pierdyknie, a jest bardzo potrzebne, to potem płacz D
@Norton__PL: a ja po inżyniersku powiem jak to pewnie wyglądało (domyślam się, wiedząc trochę jak takie kontrakty się realizuje), koła zużyły się znacznie szybciej niż powinny i osiągnęły zużycie np 80%, wdrożono środki zaradcze (np. dodatkowe smarownice albo zmiana ich ustawień) i nagle dalsze zużycie spadło - przez co nie ma konieczności wymiany kół, a
przykład:
nowa tarcza hamulcowa ma 32 mm grubości, minimalna dopuszczalna grubość to 24 mm - to znaczy, że do tych 24 mm można spokojnie ją eksploatować, ba można nawet trochę bardziej bo to jest wymiar który jest sprawdzany okresowo (wg założeń producenta raz na rok czy dwa, albo co określony przebieg) - oczywiście po stwierdzeniu przekroczenia tych 24 mm należy tarczę wymienić, ale przy 23 mm dalej gwarantuje
Jak w Sopocie, podczas wichury upadająca gałąź zabiła kobietę to nazajutrz wygolili drzewa we wszystkich niebezpiecznych miejscach. No ale nikt nie jest winny ;)
- Wszystkie ważne osoby w jednym samolocie? #!$%@? tam, "zmieścisz się, śmiało".
- Seicento zajeżdża nam drogę. #!$%@? tam, jadę w drzewo z premierem.
- Kolumna rządowa jedzie na sygnale. #!$%@? tam, wyłącz to, bo mnie już głowa boli od tych syren.
@WielkaPolska: I co w związku z tym? Dążymy do tego, by PO oskarżyć o niewymienienie kół w wagonach metra, czy do czego zmierzasz? Metro Warszawskie ma swój apolityczny zarząd :)
To wskaż.
@niegrzeczny_zen: ale co ma kasa UM Warszawy do kasy firmy METRO WARSZAWSKIE Sp. z o.o.?
@niegrzeczny_zen: do miasta, ale miasto nie zajmuje się serwisowaniem wagonów - kupiło albo nawet przekazało kasę na zakup do metra i tyle. Bieżąca działalność UM nie interesuje, bo nie po to powołano spółkę celową jaką jest metro warszawskie
@Pszesmiewca: to nie jest prywatna firma,
Teraz przykład pendolino które stoi bo chcą ogromny hajs za naprawy albo, Stadler którego P4 zostało wycenione 3 krotnie wyżej niż przedstawiono to przy zakupie pojazdów 8 czy 6 lat temu
Da się zamówić u ciebie jedno, czy muszę od razu cały komplet?