@kontrastowy: wszystko kwestia auta, matizem na autostradzie 140 to był koszmar, autem segmentu D całe Niemcy przeleciałem 170 km/h i więcej w komfortowych warunkach
Kilka miesięcy temu na wykopie był filmik objaśniający dlaczego żaden cywilny samochód nie przekroczy 400 km/h. Ograniczeniem jest wydajność chłodzenia silnika zwykłym powietrzem. Powyżej pewnej mocy dalsze jej zwiększanie jest w całości konsumowane przez konieczność powiększania wlotów powietrza / powierzchni czołowej.
@24xls: Oczywiście chodzi o silniki spalinowe, elektryczne auta mogą pozwolić na więcej, jeśli uporamy się m.in z chłodzeniem baterii przy maksymalnym obciążeniu.
Tor testowy należy do Volkswagena. Bugatti też. Jest tylko jedyne takie miejsce w Europie gdzie można testować prędkość maksymalną. Drugie dużo słabsze jest w USA. Volkswagen nie wpuszcza na tor nikogo kto może być szybszy od nich (np. Koenigseggi) - ich sito jest najszybsze.
@Morit: To samo jest z wymyślaniem norm spalin, których sami nie mogą spełnić. Oszukują na sofcie testowym, robią zmowę z innymi niemieckimi producentami i lobbują w UE żeby tylko takie normy emisji wpuszczać do europy. Boją się koreańczyków, bo ich dogonili albo i przegonili te niemieckie złomy.
@grzmot_cebula: troche jak ta anegdotka o blackbirdzie
He used to tell us a story where he we flying near LAX and a smaller aircraft asked to climb to 25,000 ft. Just after they were given clearance a 747 pilot chuckled on the radio (making fun of the smaller a/c) and asked to climb to 40,000 ft. Hearing how this guy thought he was hot $h!t my friend's dad gets on
Komentarze (145)
najlepsze
Zawiera treści 18+
Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.
Jest tylko jedyne takie miejsce w Europie gdzie można testować prędkość maksymalną.
Drugie dużo słabsze jest w USA.
Volkswagen nie wpuszcza na tor nikogo kto może być szybszy od nich (np. Koenigseggi) - ich sito jest najszybsze.