Poślizg nadsterowny / aquaplaning. Próba wyprowadzenia pojazdu.
Na małym lusterku widać zakres ruchu tyłu pojazdu. Widać też ruchy rąk. Nie jest łatwo coś takiego wyprowadzić. Opony deszczowe. Przód asymetryczne. Tył regularne. Bieżnik 4-5 mm. Prędkość około 70 km/h. DK11. Wyszki.
Komet85 z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 35
- Odpowiedz
Komentarze (35)
najlepsze
Co do problemów - palio weekend, cieżki przód, lekki tył do tego różne opony niekoniecznie w odpowiednim stanie i już.
Dlatego warto wyciągnąć wnioski, że najważniejsze w aucie są opony. Przy popularnych rozmiarach ceny są bardzo dobre (warto zobaczyć czy w innym rozmiarze nie mamy dużo tańszej gumy).
Ja kocham Uniroyale Rainsporty, idą przez wodę jak po suchym. Tylko guma musi być po prostu nowa. Nowiutka, świeżutka
Nalezy pamietac ze opona nie zurzywa sie rownomiernie. I sama glebokosc to nie wszystko. Zakladam ze pojazd nie jest nowy i geometria zawieszenia nie jest idealna.
U siebie zrobilem eksperyment przed naprawa zawieszenia z tylu. Na zurzytych oponach w deszczu jaxda po rondzie szla w miare ok. Po naprawie i starych oponach, koszmar.
Na nowych oponach idzie jak po szynach.
https://youtu.be/MXSFXPtcrlE?t=51s