Przede wszystkim szkoła powinna nauczyć logicznego myślenia, dostrzegania zależności i łączenia je w logiczna całość.
Szkoła powinna wymuszać na uczniach szukania odpowiedzi a nie zakuwania jej po podaniu na tacy.
wiadomo nie każdy posiada umiejętność dedukcji i nie każdy musi być super bystry, ale traktowanie uczniów którzy wykraczają intelektem poza ramy programu jest dla nich bardzo krzywdzące... W dużym stopniu zależy to od nauczyciela, a nauczyciel z powołania zdarza się niezmiernie rzadko.
@kodishu: Nawet najlepszy żart wypowiedziany zbyt wiele razy traci na uroku. Spójrz jak gównianym jest śmianie się z SHOGO i ile razy już się tutaj pojawiał, to zrozumiesz jakie to wkurzające.
@FFFUUU: Już kiedyś wspominałem że w USA uczą wszystkich tak samo do pewnego momentu, potem następuje wąska specjalizacja czego w naszych szkołach brakuje. Dla przykładu kiedy chodziłem do technikum samochodowego to:
Miałem chyba z 14 cz 15 przedmiotów z czego: religia, biologia, geografia, PO wydaja się mało potrzebne przyszłym konstruktorom...
A co dalej z tym idzie matura + egzamin zawodowy w niewielkim odstępie czasu i weź to zdaj solidnie....
Przede wszystkim szkoła powinna być prywatna. Mogą istnieć sobie bony edukacyjne, by była darmowa, ale całkowitym złem jest scentralizowany program nauczania.
Nie zgadzam się z tym, że PUA to manipulowanie ;) To raczej sposób na to by zrozumieć kobiety i żeby dobrze z nimi żyć. Tak czy siak jest obustronna korzyść ;) No i fakt, że te metody działają bardzo nie podoba się feministkom, bo obala całkowicie to, że mózgi mężczyzn i kobiet działają w ten sam sposób.
socjotechnika to socjotechnika - to że używamy tego naturalnie i na codzień nie znaczy, że trzeba wycisnąć co tylko się z tego da. Przy obecnym stanie wiedzy da się zwyczajnie wycisnąć zbyt wiele i tu należy szukać podstaw sprzeciwu ludzi, a nie w tym że "feministki tego nie lubią bo im nie służy ideologicznie".
Tak odnośnie twojego dowodu na odmienność mózgu kobiecego od męskiego: ilu facetów podrywałeś żeby się przekonać
Komentarze (45)
najlepsze
Szkoła powinna wymuszać na uczniach szukania odpowiedzi a nie zakuwania jej po podaniu na tacy.
wiadomo nie każdy posiada umiejętność dedukcji i nie każdy musi być super bystry, ale traktowanie uczniów którzy wykraczają intelektem poza ramy programu jest dla nich bardzo krzywdzące... W dużym stopniu zależy to od nauczyciela, a nauczyciel z powołania zdarza się niezmiernie rzadko.
Miałem chyba z 14 cz 15 przedmiotów z czego: religia, biologia, geografia, PO wydaja się mało potrzebne przyszłym konstruktorom...
A co dalej z tym idzie matura + egzamin zawodowy w niewielkim odstępie czasu i weź to zdaj solidnie....
jak właściwie korzystać z google!
coś w temacie
tak mówi każdy, kto zapisuje się na taki kurs, bo nie ma co zaruchać
socjotechnika to socjotechnika - to że używamy tego naturalnie i na codzień nie znaczy, że trzeba wycisnąć co tylko się z tego da. Przy obecnym stanie wiedzy da się zwyczajnie wycisnąć zbyt wiele i tu należy szukać podstaw sprzeciwu ludzi, a nie w tym że "feministki tego nie lubią bo im nie służy ideologicznie".
Tak odnośnie twojego dowodu na odmienność mózgu kobiecego od męskiego: ilu facetów podrywałeś żeby się przekonać