Ale mnie #!$%@?ą te dotykowe wyświetlacze. Czy nie można zrobić do podstawowych funkcji, których używamy stale, typu nawiew, klima radio, normalnych przycisków? Czy muszę odrywać oczy od tego co najważniejsze i szukać na jakimś ekranie właściwego miejsca i jeszcze upewniać się czy rzeczywiście dotknięcie wywołało właściwy efekt? A po całym dniu jazdy ekrany #!$%@? jak u Rurka w TVNie. Może i jestem staroświecki, ale lubię sobie podczas jazdy po bożemu pomacać odpowiednie
@zaczerpnacdlonia: Ciekawe jak wygląda bezpieczeństwo w takiej tesli naprawianej przez mirka w garażu. Jak cały samochód jest oblepiony czujnikami i znając polskich fachowców pewnie na to mają #!$%@?. Przy wypadku w takim przypadku ubezpieczyciel może bez problemu odmówić wypłaty kasy.
hehe, do tego w milion lat wliczając postoje na kawkę podczas ładowania
@januszejanuszy: ale milion km dla silnika elektrycznego to żaden wyczyn. W lokomotywach standardem są miliony kilometrów dla silnika a i tak się nie psuje.
"Opublikowany 1 wrz 2016" świeżak materiał. - Pomijając już, że to nowe silniki które zresztą dają nawet najwolniejszej Tesli Model S 75 osiągi do 0-60mil/h jak 2001 Lamborghini Diablo VT 6.0 mają mieć 1milion+ wytrzymałości to w tych silnikach psują się praktycznie wyłącznie łożyska przez wyładowania - naprawa polega na wymianie łożysk i wracają do obiegu. Gościu pewnie dostał źle złożony z powrotem i tyle.
Dobrze i tak, ze wymienili. Co drugi dzień w TVN Turbo słychać, że nowe auta z logiem Fiata, Renaulta czy Opla nie są naprawiane mimo, że zostały spieprzone jeszcze w fabryce.
@Helsantonio_Montes: Ma 8 lat gwarancji bez limitu kilometrów. Jak zarżniesz to wymienią ;) Po gwarancji (obecnie dotyczy jedynie powypadkowych, żadna normalna Tesla jeszcze za gwarancję baterii + napęd nie wyszła, pierwsze pod koniec 2020 roku) - oddajesz starą, płacisz * - dostajesz zamiennik na czas regeneracji - a Tesla wkłada nowe moduły do starej.
*Cena którą gdzieś kiedyś widziałem na forum i nie gwarantuję że nie była niższa lub wyższa to
Ogólnie idea samochodów na prąd jest spoko. Tylko w przypadku Tesli nie podoba mi się #!$%@? wykonanie, nawet chyba w teście na autocentrum było że plastiki skrzypią i są szpary.
@zackson ewentualnie jak ktos np wymyślił sobie że w duzym mieście chce sobie parkowac na płycie rynku w strefie zamkniętej. Z tego co mi się wydaje to w Krakowie auta elektryczne mogą wjeżdżać na legalu do strefy B, a roczny parking w centrum kosztuje sboliczne 100 zl
Komentarze (221)
najlepsze
A wiecie czemu właściciele Tesli nie robią zlotów klubowych?
hehe, do tego w milion lat wliczając postoje na kawkę podczas ładowania
@januszejanuszy: ale milion km dla silnika elektrycznego to żaden wyczyn. W lokomotywach standardem są miliony kilometrów dla silnika a i tak się nie psuje.
Najwolniejsza Tesla przyspiesza jak takie Lambo:
*Cena którą gdzieś kiedyś widziałem na forum i nie gwarantuję że nie była niższa lub wyższa to
Tylko w przypadku Tesli nie podoba mi się #!$%@? wykonanie, nawet chyba w teście na autocentrum było że plastiki skrzypią i są szpary.
I merc:
http://youtu.be/uk4FbEvt-Ec
@usun_konto82: Jak ktoś ma kase to zajebisty gadżet. A jak ktoś ma kase na tesle to ma kase na "tradycyjny" samochód.