Polska sieć rzuciła wyzwanie Biedronce. Ma już wartość 4 mld zł
Dyskonty skutecznie wypierają z rynku konkurencję. Mimo to pod bokiem wyrósł im gracz wyceniany na giełdzie na 4 mld zł.
maja93 z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 210
Dyskonty skutecznie wypierają z rynku konkurencję. Mimo to pod bokiem wyrósł im gracz wyceniany na giełdzie na 4 mld zł.
maja93 z
Komentarze (210)
najlepsze
Dino i tak świetnie się rozwija - już ma więcej sklepów niż Lidl, czy pobije Biedronkę? Wątpię, ale biorąc pod uwagę, że to Polski sklep - trzymam za nich kciuki
@aleksander-oleksy: To że to owady to jedno, ale nie myl marketingu Biedronki z nazwą stonka - Biedronka jest słowem, które jednoznacznie kojarzy się z polskim pochodzeniem, na dodatek z wsią(czymś naturalnym) i biedronka w porównaniu do stonki nie jest szkodnikiem.
Natomiast Dino... Nie mam pojęcia dlaczego ktokolwiek wybrał tę nazwę.
@wykopiwniczanin: Bo biedronka była polska, w sumie to za polskich właścicieli był to bardzo biedny sklep z gównianym żarciem i bardzo ograniczonym asortymentem.
Nazwy polskich sklepów i sieci handlowych to jakaś kpina, żabki, biedronki i inne zwierzątka to raczej słabe nazwy dla sklepów.
Nie mówiąc już o ty, że co drugi polski sklep w UK to Maja albo Maya ;) oczywiście
Dodam, że jest czynne do 22 i do 10 piwa 11 dają gratis :)
Komentarz usunięty przez moderatora