Aby rodzielić wode na tlen i wodór potrzebne jest zjawisko elektrolizy. Wzrost temperatury i ciśnienia nie wystarczy. A na pewno nie temperatura wystęująca w silniku. więc pisząc twoim językiem jest wał i ciecz NIE zostanie podzielona.
Swoją droga NIE MA innych POTWIERDZONYCH wynalazków wykorzystujący spalanie wody bo nie może być z nastepującego
Z tego co pamiętam - rurki z wodą są 'owinięte' w okół kolektora wydechowego, dzięki czemu woda nagrzewa się do wysokiej temperatury [powyżej 120'C].
nie wiem jaki jest zysk energetyczny, ale przypuszczam że gorąca para wodna potrzebuje mniej energii do rozkładu na tlen i wodór. inne wyjaśnienie- wprowadzenie gorącego gazu powoduje podniesienie temp mieszanki, dzięki temu poprawia się spalanie.
mechanik, któremu profesor kazał montować rurki dookoła kolektora zapytał "co pan, będzie bimber
@darekry: liczy się różnica temperatur między gazem wchodzącym do silnika a wychodzącym, podgrzewanie gazu jeszcze zanim zostanie szczelnie zamknięty w silniku nie daje żadnego zysku energetycznego, powoduje tylko że sam silnik pracuje w wyższej temperaturze (raczej nie jest to dla niego korzystne, ale ciężko z góry wyrokować jak nie znamy dokładnych zmian w jego konstrukcji).
Komentarze (14)
najlepsze
no i gdzie ten wynalazek? :(
Aby rodzielić wode na tlen i wodór potrzebne jest zjawisko elektrolizy. Wzrost temperatury i ciśnienia nie wystarczy. A na pewno nie temperatura wystęująca w silniku. więc pisząc twoim językiem jest wał i ciecz NIE zostanie podzielona.
Swoją droga NIE MA innych POTWIERDZONYCH wynalazków wykorzystujący spalanie wody bo nie może być z nastepującego
nie wiem jaki jest zysk energetyczny, ale przypuszczam że gorąca para wodna potrzebuje mniej energii do rozkładu na tlen i wodór. inne wyjaśnienie- wprowadzenie gorącego gazu powoduje podniesienie temp mieszanki, dzięki temu poprawia się spalanie.
mechanik, któremu profesor kazał montować rurki dookoła kolektora zapytał "co pan, będzie bimber
Taaaa... i zapewne dlatego stosuje się intercoolery. Weź no się ogarnij.
Sam silnik może wykorzystywać parę wodną ale sposób jej wykorzystania jest zupełnie inny (nie jest ona na nic rozkładana ani spalana).
Zacząć trzeba od najbardziej ogólnej zasady na jakiej działa normalny silnik spalinowy.
Silniki
http://www.slowo.com.pl/radom/?dod=11&id=6721
data dodania: 26-05-2006
http://www.youtube.com/watch?v=w0poLnJ75CM