Jakoś mnie to nie przekonuje. Korki występują głównie w miastach gdzie fizycznie nie ma miejsca na budowanie dużej ilości wjazdów do tuneli, chyba żeby uwzględniać to na etapie projektowania miasta od podstaw.
Albo ewentualnie podejść do tego od drugiej strony: nie bawić się we wjazdy i wyjazdy i próbować przenieść pod ziemię cały transport, parkingi i wszystko co związane z samochodami a na powierzchni zostawić tylko komunikację miejską i służby. Wtedy rzeczywiście
Wizja Elona mnie przeraża, bo nie jest wcale nowatorska, wręcz przeciwnie. Jeżeli rozwój cywilizacyjny będzie szedł w odpowiednim kierunku to będziemy potrzebowali coraz mniej dróg.
Wyobraźcie sobie sytuację w której nasz kochany rząd proponuje pracodawcom ulgi na pracowników pracujących zdalnie. Typowy win-win - zdalny pracownik nie korzysta aż tak z infrastruktury, nie tworzy niepotrzebnych korków, nie obciąża budżetu miasta kupując kartę miejską (do której miasta dopłacają 50%+), pracodawca oszczędza pieniądze a pracownik
ale siedzenie w biurze po 8, 10, 12 godzin to już przeszłość
@Silvestre_Cucumeris: oj może w IT tak, ale w innych branżach to tak średnio bym powiedział. Współpracuję z ludźmi z bankowości inwestycyjnej z Londynu i Nowego Jorku i tam dzień pracy trwa średnio 10-11 godzin, w Hong Kongu i Tokio ok 12-14.
Komentarze (204)
najlepsze
@OmenASR: Jak to mówią shit happens, ale dobrze, że tu byłeś ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Albo ewentualnie podejść do tego od drugiej strony: nie bawić się we wjazdy i wyjazdy i próbować przenieść pod ziemię cały transport, parkingi i wszystko co związane z samochodami a na powierzchni zostawić tylko komunikację miejską i służby.
Wtedy rzeczywiście
źródło: comment_RJNnjG8xwUTtOXnxseKiellecY6TiPVH.jpg
Pobierzźródło: comment_VbPBmixjTvjhAi5bwXDacsHFO6zvcyQK.jpg
PobierzWyobraźcie sobie sytuację w której nasz kochany rząd proponuje pracodawcom ulgi na pracowników pracujących zdalnie. Typowy win-win - zdalny pracownik nie korzysta aż tak z infrastruktury, nie tworzy niepotrzebnych korków, nie obciąża budżetu miasta kupując kartę miejską (do której miasta dopłacają 50%+), pracodawca oszczędza pieniądze a pracownik
źródło: comment_lawM4mZLop03YDek5v3jOGLftK6cnAWJ.jpg
Pobierz@Silvestre_Cucumeris: oj może w IT tak, ale w innych branżach to tak średnio bym powiedział. Współpracuję z ludźmi z bankowości inwestycyjnej z Londynu i Nowego Jorku i tam dzień pracy trwa średnio 10-11 godzin, w Hong Kongu i Tokio ok 12-14.
http://metrowarszawa.gazeta.pl/metrowarszawa/1,141638,17978257,Zlikwiduja_rondo_Dmowskiego__W_ratuszu_trwaja_ostre.html
..or something :D
Komentarz usunięty przez moderatora
do drążenia zatrudnić można np czerwie, a pierwsze testowe tunele wykopać np z Meksyku do USA; tanio i od razu zapłacone;
źródło: comment_rOzENLJqzC7GshzJEs2CKcSikDdZNUDW.jpg
Pobierz