Pani Ola kupiła smartfon w sklepie RTV Euro AGD - okazało się, że był używany.
Pani Ola, nasza Czytelniczka, kupiła sobie smartfon w znanym i raczej cenionym sklepie RTV Euro AGD. Kiedy ten się zepsuł (normalna sprawa), oddała go do naprawy. Z serwisu dowiedziała się z kolei, że oni naprawiali już ten telefon – 3 miesiące przed zakupem.
grafikulus z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 220
- Odpowiedz
Komentarze (220)
najlepsze
Na jednym z bardziej znanym forum komputerowym można poczytać jak komputronik wysyła karty graficzne ze zwrotów, które są odsyłane przez ludzi, którym nie działają. W ramach zwrotu do 14 dni lepiej oddać, bez podania przyczyny niż wykłócać się przez miesiąc o naprawę gwarancyjną.
Nie myślcie, że zwroty idą jako refurbished, na allegro albo niszczą je komisyjnie ;p
@snup-siup: a tak powinno właśnie być. Wyraźne oznaczenie co najmniej jako egzemplarz powystatowy. To, że Janusze nadużywają zwrotów to żadne wytłumaczenie.
No to cenionym czy w RTV Euro AGD?
Komentarz usunięty przez moderatora
XDDDDDDDD
1. kupuje jakiś Janusz laptopa
2. lekko go zalewa ale lapek działa/rozkręca
3. Janusz oddaje
4. kupujesz nówkę i obchodzisz się jak z jajkiem
5. psuje się coś innego
6. oddajesz na gwarancję a oni że nie uznają bo zalany/rozkręcany
1) Idź na zakupy do sklepu, który bez problemu przyjmuje zwroty towaru.
2) Ciesz się wielce z takiego super podejścia do klienta.
3) Zrób zakupy
4) Przeżyj wielki szok bo został ci wydany towar, który był już w domach kilku Januszy i Grażyn i za każdym razem był zwracany.
5) Stań przed lustrem i
Składając nowe zamówienie 'na jutro' faktycznie towar jedzie z magazynu, a sklep jest tylko miejscem odbioru.
@kszyhoop: Twój komentarz dalej powinen brzmieć tak:
Miła pani zaprosiła mnie na zaplecze.Tam frytkownicę dostałem od razu rozpakowaną i przetestowaną. Jedna porcja frytek czkała na degustację prze zemnie, a kolejna właśnie dochodziła. Drugą zjadłem z miłą panią na spółkę i oboje stwierdziliśmy, że robi dobre frytki. Ona na to wiem, i nie tylko frytki.( ͡~`