zobaczcie, że w 3:10 trzyma się tylko rączki a nie jest podpięty do uprzęży. Nie mówię, że fake ale ciężko się utrzymać w locie na jednej, zgiętej ręce. Co o tym myślicie?
@krushers: 100% fake z tym lataniem, nie wierzę, że ten dron ma taki udźwig patrząc na inne dużo bardziej profesjonalne konstrukcje tego typu które mają podołać lataniu z człowiekiem
A ten gościu kombinuje jak może, chyba lata ślęczy jak by tu się wzbić wyżej w powietrze a jakiś neistat fruwa sobie już nad stokiem. Btw. jego wybór silników spalinowych chyba jest niezbyt trafny bo nie mają one takiej elastyczności w szybkiej regulacji obrotów jak elektryki.
Btw. jego wybór silników spalinowych chyba jest niezbyt trafny bo nie mają one takiej elastyczności w szybkiej regulacji obrotów jak elektryki.
Można użyć szybkich sprzęgieł elektromagnetycznych lub jeszcze lepiej hydrokinetycznych z elektroniczną kontrolą.
@Hodofca: @JanuszSebaBach: Można po prostu olać regulowanie obrotów silnika, a regulować ciąg ustawieniem kąta łopat... jak w śmigłowcu znaczy helikopterze... ale wtedy hmmm po co tyle małych i mało-sprawnych silników, skoro obroty stałe - dajmy
@hrumque: Problem z powrotem do konstrukcji helikopterowej jest taki że silnika i łopat helikoptera nie kupisz w sklepie z silnikami helikopterowymi. Jeżeli jednak kupisz to jesteś milionerem. Btw. właśnie zobaczyłem jego ostatni filmik i jednak wychodzi na moje. Zarzucił projekt na silnikach spalinowych i przerzuca się na elektryczne. 35kg baterii li-po :)
Nie dość że fejk, to jeszcze to jest ten debil co płakał że każdy ma OBOWIĄZEK głosować na Hilary, a potem strzelił focha i przestał vlogować (to akurat dobrze).
Komentarze (97)
najlepsze
źródło: comment_DqfgiJjxID6Mo8P6hTmgEgbK8JjhJIoR.jpg
PobierzBtw. jego wybór silników spalinowych chyba jest niezbyt trafny bo nie mają one takiej elastyczności w szybkiej regulacji obrotów jak elektryki.
@Hodofca: @JanuszSebaBach:
Można po prostu olać regulowanie obrotów silnika, a regulować ciąg ustawieniem kąta łopat... jak w śmigłowcu znaczy helikopterze... ale wtedy hmmm po co tyle małych i mało-sprawnych silników, skoro obroty stałe - dajmy
@hrumque: Problem z powrotem do konstrukcji helikopterowej jest taki że silnika i łopat helikoptera nie kupisz w sklepie z silnikami helikopterowymi.
Jeżeli jednak kupisz to jesteś milionerem.
Btw. właśnie zobaczyłem jego ostatni filmik i jednak wychodzi na moje. Zarzucił projekt na silnikach spalinowych i przerzuca się na elektryczne.
35kg baterii li-po :)