Reklama z Morawieckim nie pomogła. Jest problem z polskim superautem...
Nie pomogła reklama z wicepremierem Mateuszem Morawieckim w roli głównej. Arrinera, tworząca polski supersamochód Hussarya, nie potrafiła zebrać 10 mln zł...
P.....k z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 27
Komentarze (27)
najlepsze
Wole zainwestowac w dzieciaka z lubuskiego ktory tworzy elektryczne motocykle niz w rzadowe gowno.
@phsr: Podzielisz się linkiem ze źródłem tej informacji?
Po pierwsze to w polskim języku nazwy własne też się deklinuje.
Po drugie, serio? Dopiero teraz się duże media zorientowały, że z tym "projektem" są problemy? Ludzie już w 2008 roku przestrzegali przed tą spółką. To jest sieć na frajerów. Smutne tylko, że z publicznych środków ich dofinansowali.
A sam samochód to makieta, niby jeździ, ale nikomu do poważnych testów tego nie dali.
Auto zapewne tanie nie jest ale nikt "kasiasty" nie kupi jakiegoś ulepa. Już VW się na tym przejechał ze swoim Phaetonem,
a to nie był ulep tylko naprawdę niezłe auto. No ale miało znaczek VW, a kosztowało tyle co np. niezły Mercedes. Więc wybór był oczywisty.
A ci chcą produkować to COŚ i jeszcze nazywają