Silnik M102 to antyk :D W dodatku zasilany systemem wtrysku ciągłego (KE-Jetronic), więc całe te bajkopisanie o dupę potłuc. Że o oczywistej oczywistości czyli mniejszej kaloryczności paliwa o wyższej liczbie oktanowej nie wspomnę. Więcej oktanów ma rację bytu tylko i wyłącznie w silnikach doładowanych i o wysokim stopniu sprężania celem uniknięcia spalania stukowego. Od wlania 98 do silnika robionego pod 95 moc nie wzrośnie, wręcz przeciwnie - spadnie ze względu na mniejsza
Swoją drogą jakich kompetencji możemy oczekiwać od pracowników za najniższą krajowa i to z łapanki, tyczy się to każdej branży. Przy takich zarobkach to idzie się tylko jakoś odbebnic 8h i do domu.
To właśnie z takich ludzi wyrastają ci wszyscy emerytowani strażnicy ładu i porządku albo babcie prowadzące osiedlowy monitoring. Żenułaaaaa straszna. Szkoda się nawet rozpisywać.
Komentarze (6)
najlepsze
Odpowiedzi na email udzielił pracownik obsługi klienta.