@Big_Kahuna: Wystarczy dać auto sebixowi i januszowi tuningu i dowali jakiś wielki spoiler z tyłu, subwoofer na cały bagażnik, szpachlę, i tył się dociąży. Opcja z teściową też dobra ale wolałbym chyba słuchać wgniatających w fotel basów niż gadania teściowej.
Konstruktor zawieszenia powinien sobie poczytać o parametrze zwanym "anti-dive" który wynika wprost z geometrii układu i definiuje odległość chwilowego środka obrotu od środka masy w rzucie z boku. ( ͡°͜ʖ͡°)
Mógłby sie wypowiedzieć ktos zwiazany z tematem. Czy łatwo tak s-------ć auto czy raczej trudno doprowadzić do takiej wady? Może tak na prawde mają talent :D
@Czupakabra82: Wranglery wyglądają super. Mi strasznie przypadła do gustu wersja z kwadratowymi reflektorami; obecnie już nie produkowana (1987-1995). Idealny samochód do jeżdżenia rano po bułki i mleko ( ͡°͜ʖ͡°)
Komentarze (311)
najlepsze
@Big_Kahuna: Przecież z przodu jest większa śmiertelność...
@Xaveri: W Polonezie ten problem nie występuje ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@gozwei: i pochylić się do przodu, żeby przenieść środek ciężkości.
Dzięki :) Podepnę filmik z wyjaśnieniem.
It's not a bug, it's a feature ( ͡° ͜ʖ ͡°)
No ladnie, wiecej suvow, wyzszych, krotszych i wezszych, wazne by wyzszych.
Genialne, mega genialne.
Ciekawe jak wygląda hamowanie na spadku.