Jaki to Jeep? Chyba tylko z nazwy. Jedynie Grand Cherokee zachowuje jeszcze cechy prawdziwych Jeepów. Reszta tych nowych modeli, to jakieś popierdółki.
@Dolan: Mają. To, że laikom w głowie na słowo 'Jeep' kreuje się obraz wojskowego Willysa albo farmerskiego Wranglera i nic poza tym to nie znaczy, że marka nie może się rozwijać i oferować kolejne modele w nowych segmentach. Symbol i ikona marki, czyli wspomniany Wrangler, nieprzerwanie mimo drobnych modernizacji pozostaje zresztą filarem gamy, więc moim zdaniem nie ma co płakać.
A Renegade to właśnie fajna odpowiedź marki na trendy, która jednak
@Dolan: A jo... Pieprzenie. Ten FiatoJeep wciąż jest lepszy w terenie od SUVów Mercedesa czy BMW. Takie samo pierdu pierdu jak przy Land Roverze i Range'u, że to i tamto, a i tak radzi sobie w terenie wyśmienicie, nawet mały Evoque jest dobry w błocie.
Co za bubel. Przy awaryjnym, ostrym hamowaniu unosi się cała dupa auta i tracisz pół mocy hamowania bo tylne hamulce są w powietrzu... Sam wygląd tego auta budzi obawy ( ͡°ʖ̯͡°)
@pornold: nie tracisz dużo mocy hamowania bo w normalnych warunkach przy awaryjnym hamowaniu tył nie hamuje za dużo, problemem jest hamowanie przy jakimkolwiek skręcie przednich kół - tył sobie poleci wesoło w drugą stronę
@nunu85: pieprzenie. Jak zachodzi potrzeba, to hamuje sie wszędzie, gdzie sytucja tego wymaga, tylko trzeba to robić z głową (a nie pedał w podłogę i niech sie dzieje wola nieba) Jak Ci na łuku wyskoczy dzik, albo bedzie stało tuz za zakrętem zepsute auto, to przywalisz z całym impetem, czy jednak sie przełamiesz i zaczniesz hamować?
Podstawa to wiedzieć, ze na mokrym / śliskim przy ostrym hamowniu w łuku moze nas
@szaremyszki: wniosek z czapy , auto jest źle zbudowane a konkretnie to źle wyważone ,krótki rozstaw osi cięzki silnik diesla z przodu i to pewnie przed przednią osią i oto efekt , w wyważaniu aut BMW jest klasą sama dla siebie
@szaremyszki: przecież są testowane z dwoma silnikami , drugi to 2.0 , tak są ciężkie - oba bo to nadmuchana panda jest z wielkim CIĘŻKIM silnikiem , i jeszcze powiedz kto ty jesteś ze mi zakazujesz pisać?
Komentarze (311)
najlepsze
Komentarz usunięty przez moderatora
@MojeTrzecieKonto: Ku uciesze!
A Renegade to właśnie fajna odpowiedź marki na trendy, która jednak
@HannibalLannister: co?
Jak zachodzi potrzeba, to hamuje sie wszędzie, gdzie sytucja tego wymaga, tylko trzeba to robić z głową (a nie pedał w podłogę i niech sie dzieje wola nieba)
Jak Ci na łuku wyskoczy dzik, albo bedzie stało tuz za zakrętem zepsute auto, to przywalisz z całym impetem, czy jednak sie przełamiesz i zaczniesz hamować?
Podstawa to wiedzieć, ze na mokrym / śliskim przy ostrym hamowniu w łuku moze nas