Zawsze mnie intryguje ekonomiczna opłacalność transportów drewna na Syberii. Przecież spalanie Urali/KRaZów/MAZów/ZiŁów i co tam jeszcze daje radę jest ogromne. Amortyzacja sprzętu pewnie też jest pewnie znaczna.
@Defender: 1. Dużo tańsze to paliwo u nich. 2. W przypadku Urali/Mazow/Zilow, starają się wymieniać jednostkę napędową z paliwożernych dolnozaworowców czy też przestarzałych konstrukcji na jednostki wysokoprężne z Kaza3a produkcji YaMZ (bo chyba taki początek oznaczenia ma ten silnik), są o wiele bardziej ekonomiczne od poprzedników, a części dostępne są szerzej, ze względu na późniejszą konstrukcję.
@JacaGlaca: Większość tych samochodów jest w dodatku praktycznie jak nowa, albo mało używana :) Najlepsze jednak oferty, to Stary np. 200 po pełnej konserwacji za kilka tysięcy złotych. A przecież sam remont kosztował tyle, albo raczej sporo więcej.
Komentarze (126)
najlepsze
Grywam w to ze znajomymi, świetna zabawa :)
https://www.youtube.com/watch?v=i7Oq-xN7CEo
Najlepsze jednak oferty, to Stary np. 200 po pełnej konserwacji za kilka tysięcy złotych. A przecież sam remont kosztował tyle, albo raczej sporo więcej.
@anonymous_user: Tak jak w Warszawie :)