@factorys: To by nic w tym wypadku nie dało bo facet nie patrzył na drogę. Kierowcom osobówek takie ostrzeżenia pomagają ale ciężarowcy z miejsca w którym siedzą doskonale widzą czy się tworzy korek. Z tej wysokości jest świetny przegląd sytuacji.
Ostatni w kolumnie stojącej/znacznie zwalniającej na drogach szybkiego ruchu zawsze powinien włączyć światłą awaryjne.
@factorys: taka porada na przyszłość, ostatni zatrzymuje się tak żeby mieć przed sobą odstęp a tam gdzie dopuszczalna jest prędkość > 50 km/h polecam patrzeć w lusterko (jak ktoś ma źle ustawione zagłówki to polecam to robić na każdej drodze)
#!$%@? jakie życie jest kruche, nie jestem jakoś super ckliwy, ale takie obrazki zawsze wywołują we mnie dziwne uczucie ( ͡°ʖ̯͡°) wszystkie plany przekreślone w jednym momencie i nie masz na to wpływu...
@Cripex: Oraz ustawowe regulacje. Bo urzędnik wie lepiej kiedy kierowca jest zmęczony. Kiedy z cyklu pracy wychodzi, że kierowca np. ma spać o 15:00 i ruszyć w drogę o 23:00
Komentarze (79)
najlepsze
W Gdańsku na obwodnicy coraz częściej widać już takie zachowania, gdyby każdy stosował się wypadków było by mniej.
@factorys: taka porada na przyszłość, ostatni zatrzymuje się tak żeby mieć przed sobą odstęp a tam gdzie dopuszczalna jest prędkość > 50 km/h polecam patrzeć w lusterko (jak ktoś ma źle ustawione zagłówki to polecam to robić na każdej drodze)
@edek_z_fabryki: Bo #!$%@? lewy pas jest do jazdy w przeciwnym kierunku.
- Petarda! Co takiego robisz?
- Jeżdżę ciężarówką...
Szok, spodziewałem się raczej podania liczby trupów...
źródło: comment_hEGmfU0RIz6Nsqb1qVgWR9gYZpPcQxNc.jpg
Pobierz