Fotoradarowy biznes - 20.000 PLN dziennie z jednego fotoradaru
Fotoradar w Gaju jest ustawiony w dobrym miejscu i należy tam zwolnić - zróbmy to. Dla bezpieczeństwa, ale też po to, aby nas nie traktowano jako dojne krowy. [ZacharOFF]
![](https://wykop.pl/cdn/c3397992/Curry__RZkRm3ZyZh,q52.jpg)
- #
- #
- #
- #
- #
- 100
Fotoradar w Gaju jest ustawiony w dobrym miejscu i należy tam zwolnić - zróbmy to. Dla bezpieczeństwa, ale też po to, aby nas nie traktowano jako dojne krowy. [ZacharOFF]
Komentarze (100)
najlepsze
Nie
Dla fotoradarów stacjonarnych znak D-51 ustawia się w określonej odległości wynikającej z dopuszczalnej prędkości na danym odcinku drogi.
Jak SM miała jeszcze możliwość uprawiania biznesów fotoradarowych to mogli to robić w miejscach odpowiednio oznaczonych. Czyli znak D-51 z tabliczka "Kontrola prędkości na odcinku ...". Obecnie wobec odebrania im uprawnień do pomiaru prędkości znak ten jest "martwym"
Można by zrobić sygnalizację świetlną na czujkę, kiedy te auta wyjeżdżają z podporządkowanej, ale to znowu zapchałoby główną drogę.
Dobrego rozwiązania tutaj nie ma i nic nie jest tak, jak sugeruje ten "reporter", bo tam te fotoradar nie stoi dla samego przejścia dla
@bozezbozewborze: Tak jak w większości miast:
Rozbiegówka w prawo a pół kilometra dalej nawrotka z pasem do włączania się.
Dla samochodu pół kilometra to nic. A bezpieczeństwo wzrośnie znacznie bez tamowania ruchu.
Dużo osób siłą rozpędu może myśleć że 2 pasy tu i 2 pasy, pas zieleni w sodku, ogrodzone barierkami, na wsi poza miastem to:
100 km/h – główna droga krajowa z rozdzielonymi trwale pasami ruchu;
albo
120 km/h – dwujezdniowa droga ekspresowa
i nawet jak widzą fotoradar to nie zwalniają, no tak ludzie mają, na znaki
Posądzam, że sprawa z S7 na południe wyglądała tak samo. Nadzieja teraz w Adamczyku, który jest z (prawie) Krakowa.
@usunalemkonto: Przeciętny Anglik może sobie kupić nowe PORSCHE za około 40 000 funtów - dwa lata odkładania?
Cóż więc dziwnego, że jak już Polak dorwie się do samochodu na który
Tak właśnie się dowiedziałem o tym słynnym Białym Borze.
Teraz po prostu jak jest znak, że jest fotoradar to zwalnianiam. Trzeba być ślepym aby nie widzieć tej wielkiej żółtej skrzynki.
Swoją droga to w odróżnieniu od straży miejskich, fotoradary GDDKiA(pogubiłem się już kto teraz tym zarządza) stawiano akurat w sensownych miejscach.
Dopóki polski kierowca nie nauczy się jeździć przepisowo (a może tak być chyba tylko dzięki wysokim mandatom), to nigdy się to nie poprawi.
@durielek: Zrobisz prawo jazdy i zaczniesz jeździć, to zmienisz zdanie
Jeśli już mowa o bezsensownych ograniczeniach.
DW835 Biłgoraj - Frampol
Po przebudowie większość z 13 km odcinka ma ograniczenie do 60 km/h. Przed przebudową gdy droga była tam dziurawa było na całym odcinku 90 km/h.
Zwróćcie uwagę na ograniczenie w 3:35 i jak potem wygląda droga, równiutka droga przez pola i lasy.
Dopóki polski kierowca nie nauczy się jeździć przepisowo (a może tak być chyba tylko dzięki wysokim mandatom), to nigdy się to nie poprawi.
Są też badania że w tych miejscach nie zwiększyła się liczba wypadków.
Komentarz usunięty przez moderatora
Komentarz usunięty przez moderatora