Dramatyczny standard obsługi klienta w InPost. Przegonili Pocztę Polską.
Tak wygląda standard obsługi klienta w InPost. Przegonili Pocztę Polską w poziomie osbługi.
zenekkusmider z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 274
Tak wygląda standard obsługi klienta w InPost. Przegonili Pocztę Polską w poziomie osbługi.
zenekkusmider z
Komentarze (274)
najlepsze
po dzisiejszej akcji napisali, że przedłużają okres rozpatrywania reklamacji do 30 dni ;)
A, wróć, wcześniej napisali
ze względu na czasowe problemy techniczne Państwa wiadomości elektroniczne trafiły do naszego systemu z opóźnieniem, co uniemożliwiło udzielenie odpowiedzi. Po dokonaniu niezbędnych czynności konserwacyjnych sytuacja została ustabilizowana. Serdecznie przepraszamy za powstałe z tego powodu niedogodności. Prosimy o potwierdzenie, czy zgłoszenie jest wciąż aktualne. Jeśli tak - z chęcią