Nie wiem jak z paliwami, ale ja zawsze pompuję specjalną mieszankę tlenu z azotem do kół. Dzięki temu mam znacznie mniejsze spalanie. Niestety trzeba za to dopłacić ekstra ( ͡°͜ʖ͡°)
Jeśli chodzi o Shell V-Power, który wygrał w tym teście o 5 KM, to miałem z nim pozytywne doświadczenia: Jeżdżąc przez rok na zwykłym dieslu (róznie, przeważnie Lotos, Orlen, BP unikałem) odchylenia w opóźnieniach wtryskiwaczów miałem na poziomie 0,05 na dwóch, po tankowaniu V-Power po 2000 km na jednym spadły do 0,02, na drugim do 0,01, więc V-Power zaoszczędził mi pare tysięcy na ich regenerację i wymianę. Generalnie polecam jeśli ktoś ma
Komentarze (25)
najlepsze
Jest różnica w portfelu.
Jeżdżąc przez rok na zwykłym dieslu (róznie, przeważnie Lotos, Orlen, BP unikałem) odchylenia w opóźnieniach wtryskiwaczów miałem na poziomie 0,05 na dwóch, po tankowaniu V-Power po 2000 km na jednym spadły do 0,02, na drugim do 0,01, więc V-Power zaoszczędził mi pare tysięcy na ich regenerację i wymianę. Generalnie polecam jeśli ktoś ma
@Yogi282: ( ͡° ʖ̯ ͡°)
Komentarz usunięty przez moderatora