Przekombinowane. Od dawna istnieją silniki montowane w piaście, a jakiś czas temu widziałem w necie cały kompletny napęd łącznie z zasilaniem montowany w piaście koła.
wszystko fajnie, ale co z błotem i zabrudzeniami, czy to koło bez szprych poradzi sobie z krawężnikami itp, czy jest to może raczej ciekawostka na czystą, idealnie równa ścieżkę rowerową?
@AUTO-KOMIS: mechaniki i wytrzymalosci materialow to ty nie miales. Szprycha jedna jest malo wytrzymala ale w sumie tylko na scinanie i zginanie.
Dlatego szprychy dzialaja na sciskanie.
A ja tutaj widze 3 luki na kole ktore nie sa sztywne. Obrecz kola jest gruba ale jak przyjebiesz kolem w miejscu gdzie jest luk bez tej gruubej "szprychy" to mysle ze sie wygnie
@krzykacz: sprawnosc? to silnik elektryczny sprawnosc ma zawsze cos ponad 90% jest jedna fajna zaleta tego rozwiazania, moment obrotowy i brak strat na przekladni co daje w sumie sprawnosc wieksza....
@jarema87: Ale co to ma do rzeczy? Są ludzie, dla których kolarstwo to hobby/sport, a też są tacy dla których to po prostu pojazd i chcą dostać się nim z punktu A do punktu B.
Komentarze (38)
najlepsze
Komentarz usunięty przez moderatora
To jakiś rodzaj jeżdżących na rowerach dzieł artystycznych? (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)
#grammarnazi
Dlatego szprychy dzialaja na sciskanie.
A ja tutaj widze 3 luki na kole ktore nie sa sztywne. Obrecz kola jest gruba ale jak przyjebiesz kolem w miejscu gdzie jest luk bez tej gruubej "szprychy" to mysle ze sie wygnie
jest jedna fajna zaleta tego rozwiazania, moment obrotowy i brak strat na przekladni co daje w sumie sprawnosc wieksza....
Skoro źródłem jest Kickstarter, to może by tak chociaż linka ten Hmag dał w źródłowym artykule? zakop za spam
Komentarz usunięty przez moderatora
@wtf2009: ale tamte mają przekładnie i sprzęgło jednokierunkowe, ten silnik nie ma i dlatego ma możliwość odzysku energii
@wtf2009: jesteś pewny?
Komentarz usunięty przez moderatora