Mini nie miałoby szans na prostej, ale na zakrętach to Mustang wymięka. Pokaz prawdziwych możliwości obu aut. BTW gość w Mini jeździ dużo lepiej niż ten w Mustangu. Nie sprzęt, a technika czyni z ciebie zawodnika :)
@Jin: Nie skrecaja bo nie musza :) Rozmawialem ostatnio ze znajomkiem ktory mieszka w Texasie i kupowal nowe M3 i opowiadal jakie swietne zawieszenie, doswietlanie zakretow itp. A potem sam stwierdzil ze mu to wszystko na gowno potrzebne bo na 90% tras jakie robi zakretow jest 6 z czego 4 maja znak STOP i sa pod katem prostym. Z pod domu na osiedlowke, z osiedlowki na glowna
Pojedynki tego typu miały miejsce w serii BSCC (prekursor BTCC) w latach 60tych. Seria miała kilka klas które ścigały się niejako "osobno" na tym samym torze w tym samym czasie. Gdy tor był kręty, to małe mini czy fordy escorty były w stanie nawiązać walkę z wielkimi amerykańskimi Fordem Galaxie, Mustangiem albo Chevroletem Camaro. Co ciekawe wspólna była kalsyfikacja końcowa kierowców, więc kierowca mini który nawet jeżeli nie wygrywał wyścigów, ale często
Miałem okazję przejechać się nowszymi (XXI-wiecznymi) wersjami obu samochodów i mimo mojej wielkiej sympatii do muscle cars, mini prowadzi się o niebo lepiej.
Komentarze (60)
najlepsze
źródło: comment_1jEgZiBPVKKF0t0xn2NJGZAClApic8yv.jpg
Pobierzhttps://www.youtube.com/watch?v=JOg_smPzq5A
@barto1022: bo jezioro (╥﹏╥)
@Jin: Nie skrecaja bo nie musza :) Rozmawialem ostatnio ze znajomkiem ktory mieszka w Texasie i kupowal nowe M3 i opowiadal jakie swietne zawieszenie, doswietlanie zakretow itp. A potem sam stwierdzil ze mu to wszystko na gowno potrzebne bo na 90% tras jakie robi zakretow jest 6 z czego 4 maja znak STOP i sa pod katem prostym. Z pod domu na osiedlowke, z osiedlowki na glowna