@LostHighway: Własnie nie trzeba "w/g norm i definicji narzucanych przez UCI minimalna waga roweru nie może przekraczać 6,8 kg". Nie jest problemem wykonać lżejszy rower dla zawodnika więc wystarczy wykonać lżejszy i dociążyć go silniczkiem i akumulatorem aby osiągnąć wymagane min 6,8 kg. Pamiętajmy że mówimy o sprzęcie zawodniczym gdzie ograniczenia cenowe praktycznie nie obowiązują.
Dlaczego kolarze zawodowi jeżdżą na swoich rowerach? Organizator powinien je zapewniać i powinny być one identyczne pod każdym względem włącznie z ciśnieniem w oponach. Dodatkowo przed wyścigiem powinny być przydzielane zawodnikom poprzez losowanie. Wtedy o silnikach nie było by mowy.
@staszaiwa: @staszaiwa: Geometria profesjonalnego roweru jest idealnie dopasowana do zawodnika. Wyobrażasz sobie, że kolarz o wzroście 160cm i 190cm wymieniliby sie rowerami?
no i co z tego technologia idzie do przodu, silnik w ramię jest od tego żeby pomagał, zalegalizować i niech wszyscy mają silniki w rowerach. Nie stopujcie postępu
Komentarze (220)
najlepsze
Komentarz usunięty przez moderatora
@staszaiwa: jest jeszcze sporo miejsca w ramie podsiodłowej. A ładowanie na zjazdach.
Organizator powinien je zapewniać i powinny być one identyczne pod każdym względem włącznie z ciśnieniem w oponach.
Dodatkowo przed wyścigiem powinny być przydzielane zawodnikom poprzez losowanie.
Wtedy o silnikach nie było by mowy.