morele.net - przestroga dla kupujących
Nieprofesjonalność i priorytezowanie zarobków kosztem zadowolenia klientów. http://morele.net w konfrontacji z klientem - zastanów się zanim zrobisz tam zakupy.
obiwan z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 119
Nieprofesjonalność i priorytezowanie zarobków kosztem zadowolenia klientów. http://morele.net w konfrontacji z klientem - zastanów się zanim zrobisz tam zakupy.
obiwan z
Komentarze (119)
najlepsze
Dzisiaj składanie komputera to naprawdę sama przyjemność, nie wiem jak można komuś zlecać taką czynność.
Do tego te dwa zielone konta założone tylko po to aby wywołać dyskusję.. żenada.
Patrząc na zdjęcia jest TYLKO jedno wytłumaczenie stanu komputera - szkoda spedycyjna w transporcie.
Pracuję u konkurencji i bardzo często spotykam się z czymś takim.
Pisanie, że komputer został źle zmontowany to oczernianie niewinnych montażystów - pewnie montaż odbył się w innym miejscu niż odbiór i do takich usterek doszło podczas transportu kurierem.
Szkoda, że autor wątku nie zajrzał do środka komputera podczas odbierania
also 1200 zł za gównianą matrycę TN, ja #!$%@?
1. Gość pojechał do serwisu by zamontować chłodzenie.
2. W pudełku z chłodzeniem go nie było (przecież widać, czy było otwierane?)
3. Skoro on
I dlatego TRZEBA nagrywać wszystkie rozmowy. Ponieważ potem to klient musi udowadniać, że nie jest osłem.
Już 2 raz wymienili mi Xonara DX/XD, i niestety będę musiał zgłosić się kolejny raz :\
masz zajebista logikę, jak ty to planowales
Przecież bez rozebrania PC,bez wyjęcia płyty, karty graficznej i reszty rzeczy, nie da się zamontować dobrze tego chłodzenia
Zamow części do komputera z opcja złożenia
zerwij plomby gwarancyjne aby drugą firma mogła PC rozmontowac i złożyć ponownie
zapłacić drugiej firmie za rozebranie i złożenie do kupu PC którego dopiero odebrales od firmy pierwszej
stracił gwarancję
Plomby gwarancyjne były na montaż podzespołów BEZ chłodzenia, a sklep je i tak założył - już ich pierwszy błąd
Skąd wiesz, że bez wyjęcia mobo i gpu nie da się zamontować tego chłodzenia? Montowałem wiele coolerów i najczęściej wystarczyło zdjąć boxowe chłodzenie, zmienić backplate (a to da się robić otwierając drugą część obudowy) i zamontować cooler. Żadnego wyjmowania mobo czy innych rzeczy, ewentualnie RAM może przeszkadzać.
Poza tym, jesteś
Obecnie jest tak, że zabezpieczeniem klienta przed spedycyjnymi uszkodzeniami, które są widoczne tylko wewnątrz zestawu (wygląda na to, że przy tym zamówieniu właśnie takie wystąpiło) jest plomba. Na montaż dajemy 30 dni gwarancji - to znaczy, że jeśli w przeciągu 30 dni jakikolwiek podzespół "padnie" (np. przez spedycyjne uszkodzenie, błędny montaż etc.) i komputer ma problemy z uruchomieniem/prawidłowym działaniem, klient zgłasza reklamację, my wysyłamy