1 kilometr ścieżki i 38 przejść dla pieszych. Rowerowy absurd na Pradze -...
![1 kilometr ścieżki i 38 przejść dla pieszych. Rowerowy absurd na Pradze -...](https://wykop.pl/cdn/c3397993/link_0v3rI7H8lVEszQYo4mjtjHP3Z65n69K7,w300h194.jpg)
Takiej ścieżki rowerowej chyba jeszcze w Warszawie nie było. Na drodze rowerowej o długości jednego kilometra wymalowano (bagatela) 38 przejść dla pieszych....
- #
- #
- #
- 125
- Odpowiedz
Komentarze (125)
najlepsze
Rowery powinny być traktowane dwojako - jako normalne pojazdy na jezdni, albo jako trochę szybsi piesi, gdy są na chodniku. Obecnie i tak dużo rowerzystów jeździ chodnikami
@milo1000: Argumenty? Rowery z biegaczami na drogach rowerowych i pieszymi współżyją dość spokojnie i bezpiecznie. Jakoś nie widzę tysiąca nagłówków o śmiertelnych wypadkach. Albo jakichkolwiek. Jest sporo chamstwa i oszołomstwa (jeżdżenie slalomem pomiędzy pieszymi za szybko, łażenie po drogach rowerowych w sposób, który całkowicie blokuje przejazd), ale ostatecznie bardzo mało z tego wynika. Jakby rowery stanowiły poważne zagrożenie dla pieszych, to piesi
A są długie - nawet
Pewnie byłby ból o przenajświętszą przepustowość.
Pasy rowerowe tam są mocno zbędne, wystarczyłyby popularne ostatnio w Warszawie 'sierżanty'. Które znaczą tyle co nic,
Albo juz wyrzucili zamknięcie od puszki i musieli wymalowac całą farbę żeby się nei zmarnowała :P
Bo jeśli jest tam tak duży ruch rowerów że łączny chodnik byłby niebezpieczny - to aktualne rozwiązanie jest równie niebezpieczne.
Ta ścieżka to absurd.
ile pieszym zostało? 30cm?
jeden idiota to zaprojektował, drugi podpisał odbiory
cóż. poprawnym rozwiązaniem byłoby po prostu zwężenie pasa jezdni przy przystanku i zrobienie "antyzatoki" - ale w naszym kraju jest to na razie (nie wiadomo czemu) niespotykany ewenement.
drugim, często stosowanym, acz chorym rozwiązaniem byłoby przerzucenie "na chwilę" drogi rowerowej na stronę przeciwną do przystanku... a potem z powrotem. oO
W trzeciej wersji - owszem, droga
@astromek: Rowerzystom. I mówię to jako rowero-terrorysta, uczestnik masy i osoba korzystająca z roweru jako głównego środka transportu.
Tu rowerzystom nikt nic nie dał - ulica obok jest absolutnie bezpieczna dla roweru. Raczej dano 2 razy kierowcom - raz, że rowery zgodnie z prawem nie mogą się im pałętać po
Komentarz usunięty przez moderatora
Brakuje jeszcze podwójnej linii ciągłej na środku progów zwalniających znaków i świateł przed każdym przejściem, ekranów akustycznych, radarów. Logiczniej zrobić to czerwonym asfaltem i ponad 20 cm nad poziomem wysokości chodnika to by nie wchodzili chętnie.
Tak kilka milionów idzie na marne.