Phi , ja już chyba wszystko przeszedłem z Play i powiem wam tyle: -kto nie walczy do końca o swoje nie dostaje nic!
Należy mieć świadomość bycia konsumentem to raz i poczuciu własnej wartości to dwa, wtedy naprawdę łatwiej sie załatwia wszystkie sprawy bo wiecie my u operatora nie jesteśmy petentami, jesteśmy klientami tylko (chyba?) komunizm nas tak wypaczył że wszędzie byśmy się kalali...
Mam telefon w abonamencie w PLAY od ponad półtora roku i nie miałem z ich obsługą problemów, ja bym się zastanowił nad tym co takiego użytkownik telefonu "przeskrobał", że rozmowy wychodzące zostały zablokowane.
Zawsze możesz zgłosić reklamację dotyczącą obsługi, pewnie wystarczy jak podasz swój numer i godzinę połączenia. Jego przełożeni to odsłuchają i jeżeli jest to niezgodne ze standardem to pewnie wyciągną jakieś konsekwencje. Pozdrawiam
Mam taryfę biznesową w PLAYu, osobiście nie narzekam na sieć. Jedynie konsultantki (mało rozgarnięte) przyprawiają mnie o siwe włosy na głowie. Przy podpisywaniu umowy pani z playa, nie powiem ładniutka była, co chwila dzwoniła do "anioła stróża" gdyż nie wiedziała jak podpisać do końca tą umowę, jak zrobić cesję i jakie dokumenty potrzebne są od firmy. Żenada, totalny brak wiedzy. Myśli to, to że ma skończony podstawowy kurs obsługi jednego SO, a
Po co informować, przecież on wie, że jest nagrywany. Każdy konsultant ma świadomość, że rozmowa jest rejestrowana przez operatora po co więc mówić, że druga strona też ma kopię audio.
Moim zdaniem boją się firmy klientów którzy znają swoje prawa, a PLAY to już poniżej pasa jedzie. Tanie mają połączenia, ale za to FATALNĄ obsługę wolę zapłacić za minutę 10gr więcej ale wiedzieć, że nikt mnie ttak traktować nie będzie.
Z tego co się orientuję, to CALL CENTER PLAY obsługuje firma zewnętrzna.
Konkretnie to dwie firmy zewnętrzne specjalizujące się w outsourcingu czyli min. prowadzeniu call center: Arvato Services z Poznania oraz Transkom z Gdańska. Jak się ktoś uprze to znajdzie w guglu artykuły na ten temat. Polecam zacząć od blog play, bloga rzecznika Play i archiwum gazety wybiórczej.
Po drugie do PLAY zawsze szybko się dodzwonić, bo mają jakiś zapis, że jak
ja ci radze zebys usunal ta rozmowe z wykopu, play moze zadzwonic do ciebie i zarzadac praw autorskich za ta rozmowe, nawet taka krotka, dlaczego? bo na poczatku masz info ze rozmowa jest nagrywana, jak ci to nie pasi to sie rozlacz a ty rozmowe zaczales czyli zgodziles sie na to. rozmowy sa nagrywane po to zeby w razie jakiejs afery sadowej operator mial sie czym obronic. Ty tego nie zmienisz, ani
Tak na prawdę nie ma się z czego śmiać. Musicie zrozumieć, że dla PLAY złe traktowanie jest wszystkim, ich kolega i jedyny żywiciel zmarł kilka lat temu i nie stać ich na zmianę
Bardzo lubimy sieć PLAY i nie chcieliśmy, aby było źle.
Mam Play i również odradzam. Banda chamów i oszustów.
Przedłużenie umowy miało wyglądać przepięknie - miałem mieć minut więcej o 1/3 i abonament niższy o 5 zeta miesięcznie (miało być 45 zł zamiast 50). I rzeczywiście. Umowę spisali zanim się pojawiłem u nich. Abonament kosztował tyle ile obiecali, tyle że... minut ni ma!
Jak to się stało?
Przez "pomyłkę" w promocji nie dali mi minut, tylko darmowe rozmowy na stacjonarne, na które
Komentarze (176)
najlepsze
Należy mieć świadomość bycia konsumentem to raz i poczuciu własnej wartości to dwa, wtedy naprawdę łatwiej sie załatwia wszystkie sprawy bo wiecie my u operatora nie jesteśmy petentami, jesteśmy klientami tylko (chyba?) komunizm nas tak wypaczył że wszędzie byśmy się kalali...
-a co zrobić z takim PLAYem? proste: nagłaśniać
Pozatym rzeczywiscie konsultant zachowal sie chamsko, tylko ze on ma tez prawo do odmowienia (tak samo jak wy).
A tu taki szok
Poza tym, konsultant grzecznie podziekowal za rozmowe :)
Moim zdaniem boją się firmy klientów którzy znają swoje prawa, a PLAY to już poniżej pasa jedzie. Tanie mają połączenia, ale za to FATALNĄ obsługę wolę zapłacić za minutę 10gr więcej ale wiedzieć, że nikt mnie ttak traktować nie będzie.
ODRADZAM PLAY!!!!
Konkretnie to dwie firmy zewnętrzne specjalizujące się w outsourcingu czyli min. prowadzeniu call center: Arvato Services z Poznania oraz Transkom z Gdańska. Jak się ktoś uprze to znajdzie w guglu artykuły na ten temat. Polecam zacząć od blog play, bloga rzecznika Play i archiwum gazety wybiórczej.
Po drugie do PLAY zawsze szybko się dodzwonić, bo mają jakiś zapis, że jak
Po drugie do PLAY zawsze szybko się dodzwonić, bo mają jakiś zapis, że jak powyżej ileś tam minut się czeka na połącznie to ta firma płaci duże kary.
W takim wypadku najlepiej napisać do PLAY skargę/reklamację na złą obsługę CALL CENTER, choć tego nie wiem, ale może i oni obsługują meila.
A i pamiętajcie, jak jakiś pajac na infolonni was
dziękuje dobranoc!
http://www.wykop.pl/link/288654/skandaliczna-obsluga-klienta-w-infolinii-play-nie-dajmy-sie-tak-traktowac#comment-1957933
Znam tą sieć i opowiem wam jak było naprawdę.
Tak na prawdę nie ma się z czego śmiać. Musicie zrozumieć, że dla PLAY złe traktowanie jest wszystkim, ich kolega i jedyny żywiciel zmarł kilka lat temu i nie stać ich na zmianę
Bardzo lubimy sieć PLAY i nie chcieliśmy, aby było źle.
Pozdrawiam...
Przedłużenie umowy miało wyglądać przepięknie - miałem mieć minut więcej o 1/3 i abonament niższy o 5 zeta miesięcznie (miało być 45 zł zamiast 50). I rzeczywiście. Umowę spisali zanim się pojawiłem u nich. Abonament kosztował tyle ile obiecali, tyle że... minut ni ma!
Jak to się stało?
Przez "pomyłkę" w promocji nie dali mi minut, tylko darmowe rozmowy na stacjonarne, na które
Pamiętajcie to nie są organizacje, one mają zarabiać, a im bardziej Cię w ch!%a zrobią tym więcej zarobią.
Mnie też w ch!%a zrobili na przedłużeniu, dzień później weszła promocja, no niby moja wina, ale babka wiedziała, że jutro jest zmiana i ani słowa.
A i nie czekaj do czerwca, bo musisz 30 dni wcześniej wypowiedzieć umowę.
1. Nie wolno im rozmawiać jeśli ktoś nagrywa - postąpił zgodnie z regulaminem.
2. Konsultant jest bucem - postąpił niezgodnie z regulaminem.
Ad2. Play zatrudnia buców ;)
Radzę przejść do Orange. Drogo jak czekolada w empiku, ale bezpiecznie
Gówno mnie obchodzi jaką macie sieć. Płacą wam za reklamę, czy jak?