@januszejanuszy: to pierwszy taki samochód. Trudno, żeby miał dostępność infrastruktury jak rozwiązania mające kilkadziesiąt lat. Mimo wszystko ważne że ktoś pracuje nad alternatywami. Kto wie jak będzie za 20lat
2. W elektrykach klasy Tesla Model S zasieg spada od 5 do 40% zalezy jak liczyc czy na trasie czy w cyklu mieszanym wiec mrozow boja sie tylko ci co samochodu elektrycznego nie maja.
@jasonfly: Skoro tak piszesz, to rozumiem, że masz doświadczenia z jazdy Modelem S w silne mrozy? Bo Tesla na swojej stronie podaje w konfiguratorze zakres od -10 st.C (0 F) nawet dla Norwegii. A mnie bardzo interesuje
po co to komu? #!$%@? akcyze na wodor i wyjdzie tyle samo co na ON. lpg spelnia te same kryteria, tylko zmniejszyc cene gazu o polowe. no i nie trzeba kupowac auta za 200k zl.
@timemack: Toyota za dlugo trzymala ogniwa wodorowe w szafie i jak sie okazalo, ze za chwile nikomu wodor nie bedzie potrzebny to szybko to wprowadza zeby jeszcze cos na tym ugrac. Jak nie finansowo to przynajmniej wizerunkowo jako eko company. Sorry Toyotko, spoznilas sie z 10 lat z Miraiem.
Elon Musk bardzo fajnie już rozprawił się z wodorem, A co do filmiku to jak ma się rozmiar opon do oporów toczenia? ktoś z motoryzacyjnej branży nie powinien takich błędów popełniać.
Komentarze (98)
najlepsze
( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)
@jasonfly: Skoro tak piszesz, to rozumiem, że masz doświadczenia z jazdy Modelem S w silne mrozy? Bo Tesla na swojej stronie podaje w konfiguratorze zakres od -10 st.C (0 F) nawet dla Norwegii. A mnie bardzo interesuje
@timemack: prestiż marki, nowinka techniczna.