Jak potraktował mnie Samsung i sieć Media Markt.
Często czytam na wykopie, jak to różni producenci sprzętu traktują swoich klientów. Dzisiaj chciałbym opowiedzieć Wam swoją (krótką) historię jaką przeżyłem z siecią Media Markt oraz Samsungiem.
Dwa lata temu (dokładnie 23.11.2013r) zakupiłem w opolskiej sieci MM telewizor marki Samsung o wartości 2099zł z dwuletnią gwarancją na sprzęt. Za samym Samsungiem nie bardzo przepadam w kwestii ich telefonów, jeżeli zaś chodzi o tv i monitory, to uważam, że są to produkty łączące znakomity design, funkcjonalne oprogramowanie, jakość wykonania za rozsądne pieniądze.
Tyle w kwestii wstępu. Po około 1,5 roku po zakupie na tv pojawiła się ciemniejsza plama na matrycy. Więcej
pod tym wpisem na mirko
Tu zdjęcie jakby się komuś klikać nie chciało:
Szczerze nie była to dla mnie jakaś mega uciążliwa wada, ale cichy głos z tyłu głowy mówił: "zadzwoń do serwisu, bo jak tego nie zrobisz, to spieprzy ci się dzień po gwarancji". Zwlekałem z tematem, aż do 09.11.2015, kiedy to postanowiłem zgłosić sprawę do centrali, bo gwarancja kończyła się już za chwilę. Teraz trochę przyspieszę:
09.11.2015 zgłaszam sprawę, która zostaje przyjęta i przekazana do serwisu w Opolu
10.11.2015 dzwoni do mnie serwisant, że przyjedzie obejrzeć tv
12.11.2015 przyjeżdża serwisant, stwierdza wadę. Zabiera tv bez osprzętu, mówiąc, że za tydzień powinien być gotowy ( ͡° ʖ̯ ͡°)
Mija 1,5 tygodnia bez telewizora(Okazało się, że bez telewizora do się żyć i to całkiem przyjemnie:))
18.11.2015 dostaję telefon z serwisu w Opolu: "Witam Panie d1ck. Dzwonię z serwisu Samsung. Niestety tv nie dało się naprawić, więc jutro przyjedzie do pana nasz serwisant i zabierze resztę rzeczy od tv. Jednocześnie dostanie pan od nas dokument uprawniający pana do wymiany odbiornika na inny w sklepie, w którym go pan zakupił. Przez telefon dowiedziałem się, że sklep musi wymienić odbiornik na taki sam, bądź odpowiednik modelowy z danego roku. Tyle konkretów, bo ewentualna wymiana na inny model, markę, bądź zwrot gotówki "leży w gestii sklepu". Wyczytałem, że sklep może mi nawet dać towar powystawowy( nie wiem ile w tym prawdy, ale smutłem)
19.11.2015 Przyjeżdża serwisant. Zabiera sprzęt, zostawia dokument i mówi, że nic więcej nie jest w stanie mi powiedzieć.
Pod wieczór jestem w sklepie Media Markt w Opolu i dowiaduję się, że:
1. mam do dyspozycji 2099zł ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ
2. mogę to wydać na dowolną markę i model telewizora(sklep nie będzie nalegał, żeby był to akurat Samsung ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ
3. dopłacam 800zł i biorę nowszego WIĘKSZEGO Samsunga (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)
4. profit.
Chociaż raz w życiu nikt nie chciał zrobić mnie w "uja" i potraktował tak, że poczułem się
jak ktoś naprawdę wyjątkowy
KURTYNA
Komentarze (163)
najlepsze
@guilmonn: Niektórzy do tego zachęcają wprost z billboardów :-)
Mija 1,5 tygodnia bez telewizora(Okazało się, że bez telewizora do się żyć i to całkiem przyjemnie:))
18.11.2015 dostaję telefon "
Na faktycznie, od 12 do 18 listopada mija półtora tygodnia.
2. Bierzesz jeszze większy i dopłacasz 800 zł
To ma sens ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Kupilem ktoregostam Samsunga, 42 cale, 600MHz, Smart TV. Miejsce zakupu: Currys.
Po okolo pol roku uzytkowania, zniknely wszystkie aplikacje i nijak nie da sie ich zainstalowac (telewizor sie wiesza gdy probuje otworzyc liste aplikacji).
Dzwonie do serwisu Samsunga. Jestem proszony o upgrade firmware'u.
Upgrade nie pomaga, dzwonie raz jeszcze, i kolejny raz, przechodzac przez cale drzewko opcji, nic nie pomaga.
Tak, wyglada dosc niezle przy ogladniu filmow na Netflixie choc pewnie 120Hz by wystaraczylo.
@Lucius: Może dała 2-tygodniowe wypowiedzenie i stwierdziła, że jej już nie zależy ( ͡° ͜ʖ ͡°)