Bild.de wygrywa z adblockerami: 2/3 użytkowników wyłącza blokowanie reklam
O zamknięciu dostępu do wszystkich treści w internetowym serwisie dziennika „Bild” użytkownikom programów blokujących reklamy Axel Springer zdecydował w połowie października br. Wydawca daje internautom następujący wybór: wyłączenie adblockera lub wykupienie subskrypcji za 2,99 euro miesięcznie.
darosoldier z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 152
Komentarze (152)
najlepsze
seansik.TV
@Rafaell: długo już są offline?
przecież to same ścierwa.
a) Mają reklamy niezbyt nachalne,
b) mają dobrą treść
Imo dość uczciwe podejście. Jeszcze bardziej bym się cieszył, jakbym mógł zapłacić za wyłączenie reklam na niektórych stronach.
To dawaj, wykop to duzo ludzi, przetestuj to i kaz im gdzies isc. #bk