@1234567890: ale po polsku czy angielsku i tak nic nie zrozumiesz jak nie zaczniesz dużo praktykować. Druga sprawa to masa tutoriali do blendera po angielsku, więc korzystniej jest używać angielskiego
@m4rcus: Racja ale czy ta wizka przedstawia auto? myślałem, że domek robię... anyway to render testowy i właśnie poprawiam błędy i autko zmienię bo widzę ze hate straszny na nie :) @januszejanuszy: ocieplenie sceny wynika z filtra foto w post pro. Oświetlenie jest z mapy hdri. Kwestia gustów i suwaków :)
@m4rcus: Chyba trafiłem na rozmowę specjalistów, bo dla mnie jako zwykłego odbiorcy jest praktycznie piękna, ciepła fotorealistyka! @Khar: Więc nie ma co płakać, jest świetnie
@le1t00: No przy systemach cząsteczkowych robi się trochę trudno jeśli idzie o redukcję szumu. Z resztą ten szum jest tak widoczny bo to pre-render i wszystko jest białe. Przy niejednolitych kolorach tego nie widać tak bardzo :)
Jestem noobkiem w grafie komputerowej więc mam pytanie. Czy jak się jest w towarzystwie pro to przyznanie się do używania Blendera oznacza że jest się januszemgrafiki3D?
Uwielbiam blendera. Dawno temu coś sobie dłubałem w nim. Potem kolega mi pokazał 3ds i jak się zdziwił gdy powiedziałem, że blender wygodniejszy. Gdy się do niego przyzwyczaisz to ciężko zamienić na coś innego ( ͡°ʖ̯͡°)
@dad1111: W grupie na studiach jest praktycznie ustawka o to. Ludzie z 3DS nie umieją Blendera, Blenderowców wkurza 3DS. Trochę mi smutno, że Blendera ogarniam bardzo dobrze, bo nie wiem jak będzie z pracą...
Max jest bardzo obszerny i ma dużo więcej możliwości niż blender ale przez to jest trudniejszy w obsłudze i nie jest zbyt intuicyjny, za to blender na odwrót no i jest za darmo. Zamiast hejtowac lepiej sie nauczyć obu :). Max+vray
Komentarze (98)
najlepsze
UV Squares: http://bit.ly/1A8laNy
Align to grease pencil: http://bit.ly/1B8VRMN
BoolTool: http://bit.ly/1vxNni1
Node Wrangler: http://bit.ly/1lOUFUQ - jest wbudowany w wersji 2.76 - trzeba włączyć.
One-vertex mesh: http://bit.ly/1sQa50l
Ivy Generator: http://bit.ly/XWJNz5 - jest wbudowany w wersji 2.76 - trzeba włączyć.
Multi-Edit: http://bit.ly/1oDErxK
Floor Generator: http://bit.ly/XWKc4h
F2: http://bit.ly/1lxdqLU - jest wbudowany w wersji 2.76 - trzeba włączyć.
Sapling: http://bit.ly/VfDnZS - jest wbudowany w wersji 2.76 - trzeba włączyć.
Parent to Empty: http://bit.ly/1lOVvkF
źródło: comment_Rlpnrca2c5opFPAvHI3CchEwgFtIaCTL.jpg
Pobierz@januszejanuszy: ocieplenie sceny wynika z filtra foto w post pro. Oświetlenie jest z mapy hdri. Kwestia gustów i suwaków :)
@Khar: Więc nie ma co płakać, jest świetnie
źródło: comment_fIMJ7em9ESbnIuCsRt9YRINbDs7akMht.jpg
Pobierzźródło: comment_gkTUnuQEUJtsk67rQfxmS8hGHLK6JDly.jpg
Pobierzna początku mnie ignorowali.
potem się ze mnie śmiali.
a teraz pytają się mnie jak coś w nim zrobić. (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)
( ͡° ʖ̯ ͡°)
@tarcamion: To co z profesjonalną grafiką... animacjami, reklamami, gamedevem?
Znaczy chodzi Ci o IES(czy jakoś tak)? Ta. Blender i Cycles tego nie ma(i chyba nikt się nie kwapi aby to zaimplementować).
Ale chyba vray to ma?
Wiem, że 3ds jest bardzo popularny w archiviz i gamedevie.
źródło: comment_4Yb8HzFGlxa1R4thZDRuXPxPH2y3ARzf.jpg
Pobierz