Drodzy Wykopowicze,
Proszę Was o pomoc. Mam taki problem. Chciałem podpisać umowę z Nju Mobile. Wszystko uzupełniłem jak potrzeba na stronie, wysłali umowę kurierem DPD.
Kurier przyjechał i dał umowę do podpisania. Ja chciałem, przed podpisaniem jej, sprawdzić jej zawartość (żeby uniknąć potem wykopu Nju Mobile mnie oszukal, bo nie czytalem umowy). Kurier oznajmił mi jednak, że mam ileś tam dni na odstąpienie od umowy i nie będzie czekał, bo mu się śpieszy, żeby podpisać. Ja, nie będąc w sumie pewny, powiedziałem mu, że ma obowiązek poczekać, aż przejrzę umowę. On powiedział, że nie ma takiego obowiązku i nie będzie czekał.
Więc poprosił go o nazwisko i podpisanie kartki, że nie będzie czekał ąż klient przeczyta umowę z Nju Mobile. Podpisał i pojechał.
Zgłosiłem reklamację na stronie DPD. Zostala przyjęte i rozpatrzona pozytywnie. Dostałem informację, że na podstawie umowy między DPD a Orange, kurier ma obowiązek poczekać do 10 minut, na przeczytanie umowy. Dostałem zapewnienie, że kurier został pouczony i dostarczy umowę raz jeszcze.
W piątek o godzinie 10 kurier zaznaczył, że mnie nie zastał... Byłem cały dzień w domu (pracuje zdalnie), zero telefonu od niego.
Dziś o 10 rano znowu zaznaczył, że mnie nie zastał. Taka sama sytuacja. Jestem w domu, nikt nie dzwoni na komórkę.
Zgłosiłem kolejną reklamacje, ale z tego co wiem, po 3 próbach doręczenia kurier więcej paczki nie dowozi.
Napisałem dodatkowo do Nju Mobile z opisem sytuacji.
Link do przesyłki:
https://tracktrace.dpd.com.pl/parcelDetails?p1=0017482418938B&ID_kat=3&ID=33&Mark=18
Wkurzony kurier się mści i nie dostarcza przesyłki. Czy zwykły człowiek może coś w takiej sytuacji zrobić? Proszę o wykop, może ktoś z DPD albo Nju Mobile zajmie się sprawą.
Komentarze (260)
najlepsze
Pozdrawiam.
Komentarz usunięty przez moderatora
Kurier na śmieciówce, ma do rozwiezienia dużo. Pewnie ma płatne od paczki, pewnie są kary za niewyrobienie się. Jego obowiązkiem jest zaczekać, ale jeżeli zaczeka to ryzykuje stratę kasy. A z drugiej strony, jeżeli nie zaczeka ryzykuje negatywne konsekwencje ze strony pracodawcy. Zaklęty krąg.
Nacisk na obniżanie kosztów i maksymalizację zysków firmy odbija się na osobie kuriera, który bywa stawiany między młotem, a kowadłem i to mu się
A najlepsze: gdzie idzie nasza kasa Ciezko zarobiona?
Z Orange - wiadomo, DPD ktore nalezy do francuskiego holdingu GeoPost.
Reasumujac: w pocie czoła, skacząc sobie do gardeł, #!$%@? na zasiłki dla
I trzeba pamiętać, że większość kurierów się spieszy. Kalkulacja jest prosta, jeżeli tego nie zrobi to mając 100 paczek będzie jeździł do 19. Kurier zaczyna pracę o 6.00, na sortowni do 8-9 rano, na rejonie od 9-10 rano. Mi np. zależy żeby jak najszybciej skończyć, bo nie mam zamiaru całego tygodnia spędzać w pracy a w domu jedynie zjeść, umyć się i spać. 80 paczek jestem w stanie rozwieźć średnio
1. Olali paczkę, się zawieruszyła, jak się upomniałem po tygodniu to doszli do wniosku, że zapewne wina nadawcy i listu przewozowego nie było (bdw..jak można zawieruszyć kanapę ( ͡° ͜ʖ ͡°)(ʘ‿ʘ) )
2. Po interwencjach nadawcy - się znalazło i jakoś magicznie w ciągu jednego dnia przesyłka zrobiła 400km
3. Prosiłem żeby w ramach "zadośćuczynienia" w gratisie dali mi usługę
Idź na stronę orange i zamów jeszcze raz to samo.
To czy dotrze i kto za to zapłaci to jest sprawa między orange a kurierem którego wynajęli.
Jeśli ktoś ma tu problem to orange a nie Ty.
Poza tym pomyśl nad tańszym operatorem niż orange. Ty sam zaoszczędzisz na rachunkach a tańszy operator nie będzie wyrzucał pieniędzy w błoto zatrudniając kiepskiego kuriera który ma problem