Piotr Kaszubski wydał ponad 16 milionów złotych na reklamę w jednym kwartale!
Pamiętacie Piotra Kaszubskiego - "najmłodszego milionera" od wybielania zębów? Wyobraźcie sobie jaki obrót musiały mieć jego firmy i ilu miał klientów jeśli był w stanie wydać ponad 16 milionów w jednym kwartale na reklamę wyprzedzając tym samym takie marki jak Aflofarm, Lidl, Volksvagen,...
rammiro z- #
- #
- #
- 99
- Odpowiedz
Komentarze (99)
najlepsze
Postepujace #!$%@? dla pieniedzy ale czemu sie dziwic kiedy prawdziwe wartosci jak honor, uczciwosc sa rownane z gownem.
Z resztą nic więcej napisać
W prasie notorycznie brakuje reklamodawcow, wiec dzialy handlowe potrafia dzien przed oddaniem magazynu do druku zadzwonic do stalych klientow i zaproponowac 90-95%(!) rabatu. Lepiej zarobic 1000 PLN niz puscic pusta strone albo na sile reklamowac produkty wlasne.
Inna sprawa, ze w tym przypadku pewnie mowa o artykulach sponsorowanych, a nie o klasycznej
Raczej nie powinno nikogo dziwić, że w necie zniżki są większe niż w radiu, bo nie ma żadnych ograniczeń - nikt nie broni Ci mieć strony, której 100% powierzchni to reklama (czyli w dużym uproszczeniu same artykuły sponsorowane plus bannery) i nie ma doby mającej 24h - chcesz, to możesz dodać i 1000 artykułów sponsorowanych dziennie.
W prasie co prawda te ograniczenia są,
Odchudzanie:
-Therm line
-Asystor slim
-Apetiblock
-Linea
Wydały niemal sto milionów na reklamę w kilka miesięcy. Co pokazuje że w samym specyfiku większość kosztów to reklama. Produkcja to marne grosze.
w każdym razie Volenti non fit iniuria :)